Chiudi annunziu

À un tempu quandu a maiò parte di i pruduttori di u telefuninu hà cambiatu à i telefoni smartphones, Samsung ùn hà micca abbandunà i classici, per quessa chì a so cartera cuntene ancu uni pochi di telefuni push-button. Un esempiu di un tali telefunu pò esse u mudellu S5610, chì pò attruverà l'attenzione cù u so aspettu mudernu. U S5610, cum'è parechji altri dispusitivi, offre una funzione di testu predittiva. Sfurtunatamente, Samsung hà chjamatu a funzione diversamente da l'altri pruduttori, è invece di a designazione classica T9, pudete truvà sottu u nome "Testu predittivu". Ma induve pudete truvà? Suggerimentu: Assicuratevi di ùn disattivà micca in i paràmetri di u sistema.

Se sta funzione vi disturba è vulete disattivà, avete bisognu di creà una nova amministrazione. Pudete fà questu in u cima di u screnu o in u menù di l'applicazione, induve selezziunate l'applicazione Messaggi. Allora vi tocca à fà i seguenti passi:

  1. Apri l'offerta Elezzione
  2. Navigate quì sottu per apre u menu Opzioni di scrittura
  3. Cliccate nantu à l'opzione Disattiva u testu predittivu

Ogni volta chì vede bè per attivà sta funzione, simpricimenti apre u menù è cliccate u buttone Accende u testu predittivu. Di sicuru, l'istruzzioni travaglianu ancu cù altri telefunini push-button da Samsung, ma ùn ci sò micca tanti di elli cum'è smartphones oghje.

U più lettu d'oghje

.