Chiudi annunziu

Samsung prova chì prova à innuvà in ogni modu, è a prova soprattuttu cù displays. Ùn hè tantu tempu fà chì hà lanciatu u primu telefunu cù una visualizazione curvata, è a cumpagnia hè digià principiatu à cunsiderà ciò chì puderia esse realizatu se i display trasparenti eranu dispunibili per l'utilizatori. Tuttavia, Samsung hà ancu una risposta à questu, è a tecnulugia chì sona ancu assai futurista oghje puderia offre à l'utilizatori una nova manera di cuntrullà u so telefunu.

Ciò chì un cuntrollu di visualizazione trasparente puderia vede hè spiegatu in più dettagliu da una nova patente cumpleta. In questu, a cumpagnia descrive parechje opzioni per quale a visualizazione trasparente puderia esse usata. In più di permette à l'utilizatori di fà diversi gesti senza toccu a parte anteriore di u dispositivu, grazia à a tecnulugia patentata, l'utilizatori puderanu facilmente è rapidamente spustà cartulare è oggetti nantu à u screnu di u telefunu, sbloccare un telefunu chjusu, o ancu cuntrullà u video cù sta tecnulugia. . Toccu u spinu di u dispusitivu ùn hè ancu micca realisticu, cum'è un esempiu di a PlayStation Vita. In u so spinu ci hè un touchpad, chì pò esse usatu per cuntrullà diversi elementi in i ghjoculi, per esempiu a camera zoom in Uncharted: Golden Abyss. L'opzioni per cuntrullà a visualizazione trasparente cù a parte posteriore sò veramente infinite è si pò dì chì ponu esse aduprate in un gran numaru di casi. In fine, hè solu questione di tempu prima chì i primi apparecchi trasparenti ghjunghjenu à u mercatu.

Un puntu d'interessu notevuli hè chì in l'imaghjini per questa patente, Samsung mostra a pantalla di casa di u dispusitivu, chì include, frà altre cose, una icona di cumpagnia mudificata. Apple. Sembra cum'è s'ellu hè statu sparatu, chì pò indicà u statu attuale di l'affari trà e duie cumpagnie. Dapoi u 2011, si sò accusati per violazione di patenti, ma à u mumentu Samsung pare chì perde a battaglia.

* Fonte: PatentBolt.com

U più lettu d'oghje

.