Chiudi annunziu

Ricertamenti, Samsung spessu libera versioni "Lite" di i dispusitivi digià liberati, è avà sta versione ùn pare micca mancà a nova. Galaxy Tab 3. Mon Galaxy U Grand Lite probabilmente vene ancu à u mercatu Galaxy U Tab 3 Lite, chì sicondu SamMobile hè digià in pruduzzione è pudemu aspittà chì sia liberatu intornu à a seconda settimana di ghjennaghju / ghjennaghju, ancu s'ellu hè pussibule chì a data cambierà.

Ùn ci hè ancu nimu informace riguardu à e specificazioni di a versione Lite di a tavuletta, ma hè prubabile di u prezzu di circa 100 €, facendu a tableta più economica chì Samsung hà mai liberatu. Stu avissi a cunfirmà u fattu chì Samsung hè cuminciatu à fucalizza nantu à i dispusitivi low-end è soprattuttu pasticchi, perchè Galaxy Tab 3 Lite è Galaxy Grand Lite puderia esse classificatu cum'è low-end è puderia esse una grande minaccia per i fabricatori chinesi di dispositi boni ma relativamente putenti.

Samsung prubabilmente liberarà a versione WiFi in biancu cremosu in a seconda settimana di ghjennaghju, una settimana dopu duvemu vede a versione 3G è dopu a variante di culore "ebony black". In cunsiderà a versione 3G prevista, pò esse espertu chì serà a più alta classa di low-end, ma per pudè cunfirmà questu, avemu da aspittà per specificazioni dettagliate da Samsung.

* Fonte: SamMobile

U più lettu d'oghje

.