Chiudi annunziu

Lanciamentu di Samsung Galaxy In u 7.7, a Tab 2011 ùn hà micca veramente scuzzulate u mercatu di tablette è smartphone à u mumentu. Tuttavia, a maiò parte di l'utilizatori si ricordanu parzialmente chì esattamente Galaxy A Tab 7.7 era l'unicu dispositivu induve Samsung hà utilizatu un display Super AMOLED - à l'epica unu di i migliori chì pudemu vede nantu à i tablette. Sicondu i rapporti da un situ web coreanu, l'annu prossimu duvemu aspittà duie tavolette AMOLED più chì puderanu cumpete cumplettamente. iPadoh

A nutizia hè vinuta da u portale coreanu Naver, chì dichjara chì u fabricatore travaglia nantu à novi tablette high-end cù display AMOLED. Più specificamente, sò apparecchi di 8-inch è 10-inch, tramindui cù schermi "Active Matrix Organic Light Emitting Diode", chì guarantisci a rapidità, a magrezza di u dispusitivu è a più chiarità di a so contraparte LCD. À u listessu tempu, l'imaghjini sorprende cù un cuntrastu eccellente. A cumpagnia hà dichjaratu chì metterà e novi tablette sottu a linea di mudelli premium Samsung Galaxy Tab. A cumpagnia liberarà unu di i mudelli pianificati à u stessu tempu Galaxy S5, a pruduzzione chì prubabilmente principia da u principiu di l'annu novu.

I schermi AMOLED previsti seranu esclusivi di mudelli high-end, mentre chì Samsung resta in u sviluppu di schermi LCD per tablette low-cost è mid-range, cum'è pianificatu Galaxy Tab3 Lite. A pruduzzione in massa di AMOLEDs duveria principià à principiu di u 2014, mentre chì hè speculatu chì u menzionatu display high-end ùn deve micca mancà. Galaxy S5.

samsungtab102_101531232078_640x360

* Fonte: naver.com

U più lettu d'oghje

.