Chiudi annunziu

L'Alliance for Wireless Power, un cunsorziu custituitu da Intel, Qualcomm, Samsung è assai altri, hà annunziatu una nova innuvazione in a forma di tecnulugia di ricarica wireless Rezence. L'urganizazione dichjara chì a tecnulugia hè sviluppata per u publicu generale, chì puderia usà in quasi tutti i tipi di l'elettronica wireless, cusì pò truvà applicazione in smartphones, tablette, smart watches è assai altri dispositi. Tuttavia, i prudutti devenu avè a certificazione necessaria per sustene a tecnulugia Rezence.

U prucessu di certificazione hè previstu di principià à a fine di questu annu, è i primi prudutti chì utilizanu a tecnulugia Rezence cumpariscenu nantu à u mercatu à principiu di 2014. I dispositi certificati puderanu sparte l'energia cù parechji dispusitivi à u stessu tempu, è sta volta u materiale di a superficia serà. ùn importa più. Sicondu u cunsorziu, a tecnulugia puderia esse aduprata, per esempiu, in vitture, induve saria abbastanza per mette un telefuninu è altre elettronica nantu à u dashboard. Avaristi un caricatore wireless integratu chì usa a resonanza magnetica per a so funziunalità. Resonant è Essence sò e parolle chì custituiscenu u terminu "Rezence", mentre chì a lettera "Z" hè suppostu per rapprisintà u lampu com'è simbulu di l'electricità.

Sicondu u vicepresidentu esecutivu di Samsung, Chang Yeong Kim, a tecnulugia duveria purtà un modu amichevule per i cunsumatori di carica wireless. Puderà ancu truvà un grande usu in i spazii publichi, per esempiu in l'aeroportu, induve i passageri puderanu carricà i so dispositi mettenduli nantu à scaffali dedicati. U vantaghju di a tecnulugia hè chì ùn dipende più di u materiale specificu, cum'è u casu cù a tecnulugia Qi. U comunicatu di stampa cita, frà altre cose, perchè u gruppu hà decisu di u nome Rezence. Hè deve esse un nome chì a ghjente pò ricurdà, chì ùn era micca faciule in u casu di u nome originale, WiPower.

* Fonte: A4WP

U più lettu d'oghje

.