Chiudi annunziu

mudeddu Galaxy Mentre chì a Nota 3 Lite ferma un puntu d'interrogazione enormu per u publicu generale, hè sicuru chì a versione finale di a Nota 3 Lite esiste è serà svelata à u MWC 2014 di questu annu. Quandu a data d'arrivu si avvicina, e specificazioni sò gradualmente revelate. sta volta revelatu da un utilizatore per a versione non-LTE Note 3 Lite (SM-N750). U mudellu hà dettu chì offre un display 720p è Android 4.3.

A versione più economica di tablette da l'attellu di Samsung duveria ghjunghje in duie versioni, mentre chì deve esse e tablette più economiche di a cumpagnia, u prezzu di quale deve esse intornu à 100 €. Sicondu l'utilizatori, a versione SM-N750 hè custituita da una visualizazione 720p, chì hè una diminuzione minore in quantu à a qualità di l'imaghjini è a densità di pixel cumparatu cù u classicu Note 3. Un altru elementu revelatu hè u sistema upirativu di u mudellu chì corre finu à avà Android 4.3. Tuttavia, ùn hè micca esclusu chì Samsung lanciassi e so versioni Lite Android 4.4 KitKat, o aghjurnatu dopu, chì seria di sicuru una nutizia gratificante.

Hè speculatu in Internet chì a versione Lite paragunata à u Galaxy A Nota 3 degrada a marca, principalmente in termini di hardware è prezzu più bassu. U trimming di l'elementi deve esse ancu in u casu di prestazioni, camera è ancu a stallazione di u display LCD.

samsung-galaxy-nota-3-lite-uaprof

 

*Fonte: Galaxyclub.nl

U più lettu d'oghje

.