Chiudi annunziu

Qualchidunu truvaru assai rigali dolci sottu à l'arbre di Natale, mentri àutri truvaru un successore più chjucu à u Samsung assai successu Galaxy Cù III. Iè, hè u so "fratellu più chjucu" chì hè mintuatu quì Galaxy U S III mini, liberatu in nuvembre / nuvembre 2012, era u flagship di Samsung à l'epica è unu di i migliori dispositi di u so tipu in u mondu. Per d 'altra banda, u S III mini hè sempre un articulu relativamente cercatu oghje, soprattuttu grazia à u so prezzu attraente. In fatti, questa hè una versione per l'utilizatori cù menu richieste, chì u slogan "Dimensioni chjuche, grandi pussibulità" si adatta perfettamente.

Hardware, Design

In più di u smartphone stessu, a piccula scatula include un manuale d'utilizatore di 160 pagine, cuffie bianche cù un jack 3.5 mm è un caricatore microUSB. cuffie o l'auriculare hà i buttoni per risponde è finisce a chjama è per diminuisce o aumentà u voluminu, mentre chì u so sonu, cum'è l'altoparlante in u spinu, hè più cà abbastanza è perde a qualità solu in i mumenti chì parechji strumenti sò ghjucati à una volta.

Ùn difiere micca assai da u so fratellu maiò in quantu à u disignu è a trasfurmazioni, in fondu a diffarenza hè solu in u pesu, dimensioni è u locu di a videocamera frontale. Mentre Galaxy U S III pesa 133 grammi è misura 136,6 x 70,6 x 8,6 in millimetri cù a camera in fronte à sinistra, a so edizione più chjuca misura 121,6 x 63 x 9,9 mm cù un pesu di 111,5 grammi è a webcam à a diritta. Hè a dimensione più chjuca è u pesu più bassu chì facenu stu dispositivu assai più faciule per tene in manu, ancu s'ellu aghju avutu personalmente prublemi minori di mantene per uni pochi di ghjorni dopu avè ricivutu, probabilmente perchè era abituatu à u HTC Wildfire S. On, assai più chjucu. u latu drittu di u telefonu, truvamu dopu un buttone hardware per cambià u voluminu, in u latu oppostu hè u buttone POWER, in fronte hè u buttone HOME, è chì cuncludi a lista di tutti i buttoni hardware.

Ùn ci hè ancu assolutamente nisuna ragione per esse scuntentu cù u so hardware, cum'è cù 1 GB di RAM, un processore NovaThor dual-core 1GHz da ST-Ericsson è un chip graficu Mali-400 abbastanza putente, u telefunu pò eseguisce ancu l'ultimi ghjochi cum'è cum'è Grand Theft Auto: San Andreas per Android senza assai prublemi. L'unicu prublema puderia esse allora cù a memoria interna, induve l'utilizatore hà 8 GB da 4 GB, ma questu hè risoltu da u slot per a carta microSD, finu à una capacità di 32 GB. In quantu à a visualizazione, u telefunu hà un grande superAMOLED 4″ display cù una risoluzione WVGA di 480 × 800 è 16 milioni di culori. A cunnessione hè furnita da u supportu 2G è 3G, cù WiFi è Bluetooth 4.0 è USB 2.0, è un chip per GPS è Glonass hè utilizatu per determinà u locu.

Software

U capitulu di u software hè pocu daretu, ma veramente solu pocu. U smartphone funziona nantu à un sistema operatore Android 4.1.2 Jelly Bean cù l'ambiente TouchWiz, ma Samsung hà annunziatu chì un aghjurnamentu à l'ultima versione hè prevista Androidu, sfurtunatamenti pocu dopu à questu annunziu si dicia chì l'aghjurnamentu per Galaxy U SIII mini hè in attesa, per quessa, ùn hè micca sicuru chì l'avemu mai vistu. Dopu avè principiatu u telefunu per a prima volta, ricumandemu chì l'utilizatore hè cunnessu à WiFi, perchè senza una cunnessione Internet, ùn pudete micca fà assai in i primi mumenti, in fattu, quasi nunda. A cuntrariu di certi dispusitivi, Samsung o micca, a fluidità di u telefuninu ùn si deteriora ancu dopu chì parechje app sò stallate o attualmente in usu, vale à dì finu à chì a memoria di u funziunamentu esce. Un altru software minus hè l'absenza di cuntrollu di luminosità automatica, chì pò esse abbastanza fastidiosa durante alcune attività, ma ùn hè nunda di tragicu, per via di l'ajustamentu di luminosità in i paràmetri.

 

Tuttavia, a cumpatibilità di l'applicazioni hè à un livellu assai altu, u smartphone pò ancu eseguisce ghjochi più recenti cum'è Real Racing 3, Need for Speed: Most Wanted o ancu a legenda di u ghjocu sopra citata chjamata Grand Theft Auto: San Andreas da Rockstar Games, anche se un pocu paradossale - San Andreas , ancu Galaxy S III mini ùn hè micca nantu à a lista di i dispositi supportati, pò esse acquistatu senza alcunu prublema, ma Google Play ùn vi permette micca di cumprà u so predecessore più vechju cù u subtitulu Vice City. Cum'è l'applicazioni utili, avissi da ricumandemu Evernote, Advanced Task Killer, WhatsApp/Viber è infine u Facebook non integratu, chì m'hà causatu i più prublemi nantu à u mo HTC.

Batteria, camera

U ligame debbule di u telefunu hè a bateria Li-Ion, chì hà solu 1500 mAh è dura per un ghjornu cù usu mediu / nurmale, allora u telefunu deve esse carricu, chì dura circa 2 ore, per quessa, ricumandemu di carricà u telefunu per a notte. quandu ùn hè micca in usu, perchè ùn aumenta u so tempu di carica. Quandu si vede intensamente i video, una batteria carica di 100% diminuirà à circa 3% dopu à circa 4-20 ore.

Ma Samsung hà cumpensu per a vita di a bateria media / bassa cù una grande camera 5MP, autofocus è LED flash in u spinu di u telefunu è una videocamera VGA in fronte, utile soprattuttu per video chjamate. U prublema pò esse cù l'illuminazione, induve ùn pudete micca fà quantu cù a camera in u scuru cum'è pudete in cundizioni di illuminazione normale, è l'unica suluzione allora hè u lampu, chì à volte pò causà prublemi. Sfortunatamente, a videocamera, cum'è a camera, ùn hè micca dotata di stabilizazione di l'imaghjini, ma a qualità di u video resultanti pò ancu esse piacevule, postu chì hè pussibule di sparà in risoluzione 720p à 30 FPS.

Verdict

In fine, si va à Samsung Galaxy Marca u S III mini cum'è un telefonu veramente grande chì ùn pudete micca sbaglià. In quantu à u prezzu, hè ancu bonu per cunsiderà se un mudellu più vechju hè più valenu Galaxy U S2, chì hè un prezzu simile, ma hà un rendimentu di processore più altu, ma perde punti nantu à u disignu è l'età. prezzu Galaxy U S III mini hè attualmente intornu à CZK 5000 (€ 200), chì currisponde à, è in realtà supera, u rapportu prezzu / prestazione, quandu per menu soldi uttene una macchina chì serà capace di eseguisce applicazioni è ghjochi ancu più novi. Di sicuru, ùn devi micca preoccupatu di l'aghjunzione di "mini", perchè à u primu sguardu, certamente ùn pare micca un picculu smartphone è ùn hè ancu un "paddle". Si mette perfettamente in a vostra sacchetta, è spessu ùn si pò mancu sente, è ancu vede, u so contornu. A versione cù NFC è senza NFC hè attualmente in vendita è pò esse truvata in biancu, blu, neru, grisgiu è rossu.

U più lettu d'oghje

.