Chiudi annunziu

Praga, u 3 di ghjennaghju di u 2014 - Samsung Electronics porta novi sperienze à i fan di sci alpinista. Cù l'ultime innovazioni in u stilu di vita digitale persunale -  GALAXY Nota 3 a GALAXY Attrezzatura - pò ancu esse truvata in e più prestigiose stazioni di ski cum'è l'italianu Cortiny d'Ampezzo,carcelu St. Morice è u francese Val d'Isère.

In ghjennaghju, i visitori di sti stazioni di sci prestigiose puderanu aduprà i servizii nantu à e piste è in i paesi di sci. Samsung GALAXY Studio Ski Resorts. Grazie à questu, ponu avè i dispositi dimustrati è affittati GALAXY Nota 3 a GALAXY L'equipaggiu, più i fan anu l'uppurtunità di interagisce cù i migliori atleti in l'avvenimenti di kick-off è di mandà missaghji incoraggianti à i so membri di a squadra preferiti. GALAXY.

GALAXY Studio Ski Resorts utilizza a tecnulugia mobile di punta è offre à l'amatori di sport invernali l'uppurtunità di sperimentà a libertà di cunnetta cù l'amichi mentre praticanu sport invernali nantu à i pendii di a muntagna. L'utilizatori ponu fà chjamate, leghje missaghji di testu, piglià ritratti è sparte i mumenti eccitanti di u so ghjornu senza avè da toglià i so guanti o mette a so bacchetta.

GALAXY Studio Ski Resorts offre una vasta gamma di sperienze interattive in ogni stazione chì cunsiste in a cunnessione di e cumunicazioni mobili cù i sport invernali, per esempiu:

  • Istruzzioni individuale, chì hà u scopu di dimustrà cumu si pò esse fattu GALAXY Nota 3 a GALAXY Aduprate u Gear per pianificà e vostre vacanze invernale o attività di divertimentu attraversu app chì vi permettenu di monitorà u clima in tempu reale, sceglite i vostri avvenimenti preferiti, sparte locu, foto è video cù l'amichi, è assai più funzioni.
  • prugramma "GALAXY Togo", chì permette à l'utilizatori di allughjà l'equipaggiu per un ghjornu è pruvà e duie tecnulugia mentre stanu in a stazione di ski.
  • Simulazione snowboarding, chì permette à i visitori di prufittà di e funzioni di mani libere cum'è S Voice è e chjama di mani libere per stà cunnessu in modu sicuru è efficace cù l'amichi nantu à e piste.
  • Avvenimenti cù membri selezziunati di a squadra Samsung GALAXY, cumpresu u campionu mundiale di slalom gigante Tessa Worley è Paralympian Vincent Gauthier-Manuel, chì dimustrarà cumu si usanu in furmazione è in a vita di ogni ghjornu in Val d'Isère, in Francia GALAXY Nota 3 a GALAXY attrezzatura.
  • "Semu felici chì pudemu offre sta sperienza unica è attrattiva à i fan di sport invernali chì volenu sfruttà u so tempu nantu à e piste è cumunicà cù a famiglia è l'amichi". hà dettu Younghee Lee, Vicepresidente Esecutivu di Marketing Globale di a Divisione IT & Mobile di Samsung Electronics. "U serviziu GALAXY Studio Ski Resorts vi mostrarà quantu hè faciule cunghjuntà l'equipaggiu GALAXY Nota 3 a GALAXY Attrezzatura per incorpore l'esperienze digitale in a vita di ogni ghjornu. I dui sò cumpagni digitali indispensabili per e persone attive, chì offrenu integrazione perfetta è capacità mani libere chì facenu più faciule è più divertente per catturà mumenti impurtanti è stà cunnessu cù l'altri ". aghjunse Younghee Lee.

U più lettu d'oghje

.