Chiudi annunziu

U CES annuale in Las Vegas ùn saria micca cumpletu senza Samsung. Cum'è ogni annu, Samsung presenterà i so ultimi prudutti in Vegas sta volta, è à u stessu tempu, annunzierà ancu i dettagli necessarii per alcuni di elli, cum'è u prezzu è a data di liberazione. Ci sarà prubabilmente assai prudutti à u CES di questu annu, cum'è a cumpagnia hè digià prisentatu parechji dispositi è accessori per elli. Allora fighjemu un ochju à ciò chì pudemu aspittà, ciò chì Samsung hà prubabilmente annunzià è ciò chì pudemu aspittà 100 per centu.

Per principianti, duvemu aspittà novi TV. Finu a data, sapemu solu unu, ma sapemu chì ne vedemu veramente più. U primu TV chì pudemu aspittà hè u primu TV OLED cù una visualizazione curva. In fatti, serà una TV UHD 105-inch cun un nome significativu TV UHD curvo. A TV offre una diagonale di 105 inch, ma u rapportu di l'aspettu cinematicu di 21: 9 deve esse cunsideratu, in quale a TV offre una risoluzione di 5120 × 2160 pixel. A TV averà a funzione Quadmatic Picture Engine, cusì i video in una risoluzione più bassa ùn perderanu micca a qualità. In u segmentu di TV, duvemu ancu aspittà un novu controller migliuratu per Smart TV - Cuntrollu Smart. Ùn sapemu ancu ciò chì sarà stu controller, invece Samsung prumetti un disignu ovale è funzioni novi. In più di i buttoni tradiziunali, aspittemu gesti di muvimentu è ancu a pussibilità di cuntrullà a TV cù u touchpad. U controller si adatta cusì à i tendenzi muderni è rimpiazza u touch screen in smartphones Galaxy, chì cuntenenu un sensor IR. In più di i buttoni classici, scuntremu ancu altri buttoni, cum'è Modu Football o Modu Multi-Link.

I televisori includenu ancu a tecnulugia audio, è ùn hè micca una coincidenza chì vedemu ancu novi sistemi audio in CES 2014. Un novu mudellu serà aghjuntu à a famiglia di parlanti wireless Shape M5. Differisce da u M7 di l'annu passatu principarmenti in e so dimensioni più chjuche. Questa volta offre solu 3 drivers, mentri u più grande M7 offre cinque. Hè senza dì chì l'applicazione mobile Shape hè supportata, chì pò esse digià deduce da u nome di u produttu stessu. U supportu di forma hè ancu furnitu da dui novi soundbars, un 320-watt HW-H750 a HW-H600. U primu chjamatu hè destinatu à i televisori giganti, mentri u sicondu hè pensatu à i televisori cù una diagonale da 32 à 55 inch. Si vanta un sonu di 4.2 canali.

Samsung vole luttà per u vostru salottu ancu s'è vo vulete cumprà un cinema in casa per questu. Serà una novità HT-H7730WM, un sistema custituitu di sei parlanti, un subwoofer è un amplificatore cù cuntrollu analogicu è digitale. Da un puntu di vista tecnicu, hè audio 6.1-channel, ma grazia à u supportu di u codec DTS Neo: Fusion II, pò esse trasfurmatu in un set di 9.1-channel. Un lettore Blu-Ray cù supportu per l'upscaling à a risoluzione 4K serà ancu presente.

L'ultima aggiunta à a serie GIGA cumpleta a tecnulugia musicale, MX-HS8500. A novità offre finu à 2500 watts di putenza è dui amplificatori di 15 inch. Stu settore ùn hè micca pensatu per l'usu in casa, ma per l'usu esterno, chì pò esse cunfirmatu da e roti nantu à u fondu di i parlanti è i parentesi. 15 effetti di luce diffirenti si curaranu di l'illuminazione in a festa all'aperto, è a musica in streaming wireless via Bluetooth si occuperà di ascoltà per un cambiamentu. In ogni casu, hè ancu pussibule di trasmette u sonu da a TV se vulete spicce up the evening for your neighbors.

In più di i televisori, duvemu aspittà ancu novi tablette. Ùn hè micca sicuru quantu ci saranu, postu chì l'infurmazioni finu à quì ci dicenu circa trè à cinque dispusitivi. Ma ultra-ecunumia deve esse trà i più impurtanti Galaxy Tab3 Lite. Sicondu l'infurmazioni finu à avà, serà a tableta più economica chì Samsung hà mai pruduttu, cù un prezzu di circa 100 €. Sicondu a speculazione, una tableta cusì economica duverà offre un display di 7 inch cù una risoluzione di 1024 × 600, un processore dual-core cù una frequenza di 1.2 GHz è un sistema operatore. Android 4.2 Jelly Bean.

Una altra novità puderia esse una tableta di 8.4 inch Galaxy Tab Pro. Ùn si sà assai di a tableta oghje, ma sicondu i fonti, offre 16 GB di almacenamiento è hardware putente. A causa di u ducumentu FCC, chì include ancu u disignu di u spinu di u dispusitivu, hè pussibule di vede u cuncettu di u dispusitivu in Internet. U cuncettu piglia a so ispirazione Galaxy Nota 3, Galaxy Nota 10.1″ è pudete vede ghjustu quì. U pruduttu serà prubabilmente prisentatu, ma ùn ghjunghje à u mercatu finu à u principiu di ferraghju. Un 12,2-inch unu puderia ancu apparisce à fiancu Galaxy Nota Pro, chì offre una visualizazione cù una risoluzione di 2560 × 1600 pixels, 3GB di RAM è un processore quad-core cù una freccia di clock di 2.4 GHz. Si pò dì di più nantu à u funziunamentu di u dispusitivu benchmark filtratu. Infine, à mezu à i pasticchi, pudemu aspittà per l'annunziu di un dispositivu chì probabilmente porta u nome Galaxy Tab Pro 10.1. Questa tavuletta offre ancu una visualizazione cù una risuluzione di 2560 × 1600 pixel, ma differiscerà in a so diagonale, chì serà più chjuca di 1,1 inch paragunatu à Galaxy Nota Pro.

A cartera di Samsung in CES 2014 serà prubabilmente cumpletata da dui altri prudutti. Uni pochi ghjorni fà, Samsung hà introduttu u successore Galaxy Camera, Galaxy Camera 2 è cum'è hà dichjaratu in u so rapportu, u dispusitivu serà dispunibule per a prova in CES 2014. Differisce da u so predecessore principarmenti in quantu à u disignu è u novu hardware, mentre chì a camera resta identica à u so predecessore. Ma Samsung prumetti chì hà aghjustatu u software à a nova Camera chì hà da migliurà dramaticamente a qualità di e foto. Serà pussibule arricchisce e foto cù diversi effetti via Smart Mode. U prezzu di liberazione è u prezzu di u pruduttu ùn sò micca cunnisciuti quì, ma credemu chì Samsung annunzierà questi fatti à a fiera. Infine, pudemu scuntrà successore Galaxy Material. Ricertamenti, Samsung hà signalatu chì preparava un novu pruduttu chì rapprisentarà una rivoluzione in 2014. Hè difficiuli di stimà se u pruduttu serà presentatu in CES o micca, o ciò chì serà veramente. Ci hè una speculazione Galaxy Gear 2, ma ancu nantu à a bracciale intelligente Galaxy Banda.

U più lettu d'oghje

.