Chiudi annunziu

Samsung-M5-better-640_large_verge_medium_landscapeSamsung Electronics hà annunziatu l'espansione di a so gamma di apparecchi audio chì portanu ancu migliori esperienze di ascolta à a musica in u cunfortu di e nostre case. In u 2013, Samsung hà introduttu u sistema Shape Wireless Audio - Multiroom è questu annu seguita cù una altra serie di prudutti per l'intrattenimentu in casa. I clienti ponu gode di un sonu eccellente grazia à u novu sistema chì integra tecnulugia wireless è multiroom. A nova gamma include ancu un lettore Blu-ray è altri prudutti di intrattenimentu in casa è riflette a crescente dumanda di soluzioni chì permettenu à i cunsumatori di cuntrullà più fonti audio.

Samsung presenterà à u Consumer Electronics Show CES 2014 in Las Vegas

  • Altoparlanti supplementari M5 à u sistema Samsung Shape Wireless Audio - Multiroom. Sti parlanti ponu esse usatu solu o wirelessly cù altri prudutti Samsung
  • è crea sistemi di casa audio persunalizati.
  • Elegante è versatile Soundbar a SoundStand prudutti chì offrenu in diretta
    è un sonu coherente, mentre ùn occupanu assai spaziu grazia à u disignu innovatore è e tecnulugia utilizati. I sistemi ultra-sottili di Samsung cun un design elegante cuncepitu per esse posti sottu à a TV maximizanu u sonu surround è i bassi profondi mette in risaltu u sonu riccu è chjaru.
  • Sistema di sonu MX-HS8500 GIGA hè u primu cumpunente audiossistema chì culliga u sistema principale à i parlanti. U sistema GIGA Sound trasforma ogni locu in u club più caldu di a cità.
  • Cinema Blu-ray di casa Samsung HT-H7730WM hè un dispositivu unicu chì offre un sonu surround 7.1 è un sonu virtuale di canali 9.1 offerti solu da Samsung grazie à l'integrazione esclusiva. DTS Neo: Fusion II Codec. CarVoucher Nano Tube parlanti cumminati cù integrati amplificatore di tubu digitale trasmettenu un sonu chì hè naturali, ma à u stessu tempu sorprendentemente forte è chjaru.

"L'ultima tecnulugia audio di Samsung furnisce un sonu di alta qualità è pò esse facilmente integrata in a vostra configurazione di casa ". hà dettu Jim Kiczek, direttore di Digital Audio and Video in Samsung Electronics America. "A gamma di quist'annu purterà micca solu un sonu eccellente è un disignu unicu, ma ancu a flessibilità di a tecnulugia wireless. In questu modu, l'intrattenimentu in casa torna una classe più altu ". aghjunghje Kiczek.

Più piacè di musica cù u sistema Samsung Shape Wireless Audio - Multiroom
Samsung Shape Wireless Audio - Sistema multiroom permette à l'amatori di musica di gode di l'intrattenimentu in ogni stanza di a casa da una varietà di fonti musicali. I parlanti flessibili ponu esse aduprati solu o in cumbinazione cù u Wireless Audio - Multiroom Hub è altri parlanti M7 o u novu M5. U sonu surround efficace risultante supera tutte e aspettative.

Un grande vantaghju hè a semplice installazione "plug-and-play" è a cunnessione di tutti i prudutti AV: cunnette u Shape o u Samsung Hub opzionale à u router, inserite è scaricate l'app gratuita, grazia à quale pudete cuntrullà convenientemente diverse parlanti è apparecchi audio da u vostru smartphone.

Samsung Shape porta armunia visuale à ogni ambiente. U so design unicu permette una larga gamma di opzioni di piazzamentu - per esempiu, si adatta perfettamente à u muru in a stanza, cum'è s'ellu hè statu cuncepitu per questu locu. Di sicuru, ci hè una opzione horizontale è verticale pusizioni.

Samsung-M5-better-640_large_verge_medium_landscape

A Samsung Soundbar, un eleganti dispositivu low-profile, aghjunghje una nova dimensione à u sonu TV
HW-H750 Soundbar Samsung amplificherà u sonu di qualsiasi equipamentu audio / video in casa finu à 320W. Pò trasmette un sonu realistu è multiplicà l'esperienza di fighjà un cinema in casa. Unisce u sonu naturali di strumenti analogichi cù l'ultime tecnulugia digitale, risultatu in un sonu riccu, putente è chjaru. HW-H750 hè carattarizatu da una custruzzione metallica elegante è si adatta perfettamente à i Smart TV. U dispusitivu hè ancu cumpatibile cù tutte e parti di u sistema Shape Wireless Audio - Multiroom è arricchisce ancu e pussibulità di sente musica in casa.

HW-H600 Sound Stand hè cuncepitu per mette sottu à i TV Samsung. Malgradu a so piccula dimensione (da 32 inch à 55 inch), grazia à a tecnulugia multidirezzione, furnisce un sonu riccu di canali 4.2 in un eleganti design low-profile (1,4″). Hè l'aghjuntu perfettu à una TV in a stanza, per esempiu, o à a TV principale in un spaziu più chjucu induve un sistema di sonu cumplessu ùn si pò micca.

Soundbar è Sound Stand ponu esse cunnessi convenientemente è in wireless cù una TV. Supportanu a funzione TV Sound Connect, chì furnisce l'output audio TV attraversu altri dispositi via Bluetooth. Questu simplificà assai è simplificà a stallazione di u sistema. I dui sistemi di sonu ponu ancu esse cunnessi à i dispositi mobili via Bluetooth è gode di u top sonu di e vostre canzoni preferite.

Ospita una festa à a vostra casa cù u sistema MX-HS8500 GIGA
 MX-HS8500 GIGA hè u primu sistema audio di cumpunenti integratu in u mondu, chì in un corpu (nantu à roti) porta una sperienza di sonu di prima classe è, cù effetti di luce, crea l'atmosfera di un club di ballu. L'MX-HS8500 farà batte u vostru core cù i so 2500 W è riempia tutta a casa cun un sonu mozzafiato.

U sonu punchy vene da un inseme di parlanti apposta. A tecnulugia di u bordu di l'onda di tela ammorbidisce e vibrazioni di u sistema è aumenta u livellu di pressione sonora, risultatu in una audibilità eccezziunale forte. A membrana di fibre multiple di u parlante ottene a rigidità è a flessibilità necessaria per un sonu di bassu forte è chjaru. I parlanti bassi di quindici pollici offrenu toni finu à 35 Hz Qualunque sia l'umore, u MX-HS8500 hà 15 effetti di illuminazione adattati per sceglie.

Ancu dopu chì a festa hè finita, pudete mantene l'MX-HS8500 occupatu. I fan di sport o l'amatori di cinema apprezzeranu a pussibilità di cunnette in wireless à una TV Samsung grazia à u codec Bluetooth Hi-Fi recentemente patentatu è gode di una sperienza di sonu perfetta.

samsung_giga

HT-H7730WM Sistema di intrattenimentu in casa - Sonu d'alta definizione per TV HD
In cullaburazione cù i principali sviluppatori di audio digitale DTS, Samsung hè l'unica marca di l'elettronica di cunsumu chì offre u novu codec DTS Neo: Fusion II. Sta tecnulugia hè un veru arte chì crea 9.1 canali audio interpolendu u materiale fonte. L'esperienza acustica hè di novu arricchita cù u sonu chì emana cum'è da u tettu, mettendu cusì u spettatore in u veru centru di l'azzione. Samsung HT-H7730WM dendu à l'auditori u megliu di i dui mondi - a naturalezza chì sapemu da strumenti analogichi è a putenza è l'efficienza di l'amplificazione digitale. L'ascultori più esigenti apprezzeranu a gamma naturale è completa di u sonu cù una distorsione praticamente zero.

U sistema hè custituitu micca solu di parlanti di centru è di tweeter è di un driver, ma ancu di tweeters frontali impressiunanti chì ponu esse girati in l'altura in diverse anguli per creà un sonu surround veru. U risultatu hè un sonu surround à 7.1 canali ottenutu cù solu 6 parlanti (2 tallboys, 2 satelliti posteriori wireless, 1 centramentu è 1 subwoofer).

U sistema lettore Blu-ray hè dutatu di funziunalità mudernu UHD upscale, chì porta una maghjina perfettamente viva. HT-H7730WM offre duie volte a risuluzione di u video 1080p è hè capaci di cunvertisce l'imaghjini da a risoluzione standard (SD) o alta (HD) à l'Ultra - High Definition (UHD) di qualità attualmente più alta, cusì hè cumpatibile cù i TV UHD.

anfg-800

U più lettu d'oghje

.