Chiudi annunziu

samsung_tv_SDKSamsung Electronics hà introduttu u novu Smart TV Software Development Kit (SDK) 5.0. Fornirà à i sviluppatori l'arnesi necessarii per sviluppà applicazioni per a piattaforma Smart TV. A più grande differenza trà SDK 5.0 è a versione attuale si trova in u espansione i tipi di i dispusitivi chì ponu esse compatible cù Samsung Smart TV. Grazie à u Kit di Sviluppu 5.0, l'utilizatori puderanu cuntrullà l'apparecchi di casa Samsung, cumprese l'illuminazione, l'aria condizionata è i frigoriferi, attraversu l'applicazioni nantu à i so smart TV.

"U situ web di u Forum di Sviluppu Samsung aspira à esse a più grande cumunità di sviluppatori di app TV in u mondu cun una crescita di adesione è scaricamentu di app", dice YoungKi Byun, vicepresidentu di ricerca è sviluppu di software in Samsung Electronics. "U nostru scopu hè di furnisce più piattaforme diverse in u futuru è di migliurà l'ambiente di sviluppu per espansione l'ecosistema di l'applicazioni Smart TV quant'è pussibule". aghjunghje Byun.

A nova versione di u Kit di Sviluppu hè stata cuncepita per risponde à e dumande di a cumunità di sviluppatori Samsung, chì portarà à l'espansione di u numeru di dispusitivi cumpatibili. Una di e caratteristiche eccezziunale di u novu Samsung Smart TV SDK 5.0 hè u Web UI Framework per Samsung Smart TV Caph (Beta Cassiopeia). Grazie à u novu Framework, i sviluppatori ponu utilizà standard HTML 5 - più facilmente sviluppà novi applicazioni cù effetti imaginativi, animazioni è design più sofisticati. Samsung hè ancu a prima cumpagnia in u settore Smart TV à utilizà a tecnulugia PNaCL, chì permetterà à i sviluppatori di sviluppà applicazioni attraversu diversi mudelli di smart TV senza avè da preoccupassi di a cumpatibilità.

Samsung hà ancu migliuratu funzioni in u novu SDK 5.0, cum'è Multi Screen a QUI navigatore basatu. Multi Screen permette di utilizà l'applicazioni sia in TV sia in un dispositivu mobile a QUI navigatore basatu permette à i sviluppatori di travaglià in un navigatore web senza bisognu di un strumentu separatu.

  • L'SDK 5.0 hè dispunibule per scaricà da u 6 di ghjennaghju di u 2014 à samsungdforum.com

top_banner_img1

U più lettu d'oghje

.