Chiudi annunziu

Praga, u 7 di ghjennaghju di u 2014 - Samsung, un capu mundiale in a tecnulugia di memoria è a fabricazione, hà introduttu u primu 8Gb memoria mobile DRAM s bassu cunsumu d'energia LPDDR4 (bassa putenza doppia tariffa dati 4).

"Questa nova generazione LPDDR4 DRAM cuntribuiscerà significativamente à a crescita più veloce di u mercatu globale di DRAM mobile, chì prestu rapprisentarà a più grande parte di tuttu u mercatu DRAM.", disse Young-Hyun May, Vice President Executive of Business and Marketing of the Memory Division of Samsung Electronics. "Ci sforzeremu di esse constantemente un passu davanti à l'altri fabricatori è cuntinueremu à presentà i DRAM mobili più avanzati in modu chì i fabricatori mundiali ponu lancià novi dispositi mobili in u più brevi tempu pussibule.", aghjunse Young-Hyun May.

Cù e so caratteristiche cum'è una densità di memoria più alta, un altu rendiment è efficienza energetica, i ricordi mobili Samsung DRAM LPDDR4 permettenu à l'utilizatori finali di utilizà avanzatu applicazioni più veloce è più liscia è ancu piacè risuluzione più altu visualizazione cun menu cunsumu di bateria.

Nuvelle memorie mobili Samsung DRAM LPDDR4 cù una capacità di 8Gb sò prudutte tecnulugia di pruduzzione 20nm è offre una capacità di 1 GB in un chip, chì hè attualmente a più alta densità di memorie DRAM. Cù quattru chips, ognunu cù una capacità di 8 Gb, un casu unicu furnisce 4 GB di LPDDR4, u più altu livellu di rendiment dispunibule.

Inoltre, LPDDR4 usa una bassa tensione Logica terminata à bassa tensione (LVSTL) Interfaccia I/O, chì Samsung hà inizialmente cuncepitu per JEDEC. I novi chips ghjunghjenu una velocità di trasferimentu finu à 3 Mbps, chì hè duie volte a velocità di e DRAM LPDDR3 attualmente prodotte. Tuttavia, à u listessu tempu cunsuma circa 40% menu energia à una tensione di 1,1 V.

Cù u novu chip, Samsung pensa à fucalizza micca solu nantu à u mercatu mobile premium, cumpresu Smartphones UHD cù un grande display, ma ancu nantu pasticchi a notebook ultra-slim, chì offre una visualizazione quattru volte più altu ch'è a risoluzione Full-HD, è ancu in alta sistemi di rete putenti.

Samsung hè un sviluppatore di punta di tecnulugia DRAM mobile è hè u capu di cota di mercatu in DRAM mobile cù 4Gb è 6Gb LPDDR3. A cumpagnia hà cuminciatu à offre u più sottile è più chjucu 3GB LPDDR3 (6Gb) in u Novembre è introduce una nova 8Gb LPDDR4 DRAM in 2014. U chip DRAM mobile 8Gb si espansione assai rapidamente in u mercatu di i dispositi mobili di a prossima generazione cù chips DRAM d'alta capacità.

U più lettu d'oghje

.