Chiudi annunziu

Sembra chì Samsung serà u prossimu fabricatore di telefuninu chì principia à mette sensori di impronte digitali in i so smartphones. Dopu avè annunziatu i dispositi cù tecnulugia rivoluzionaria, iPhone 5s è l'HTC One Max, ci hè stata speculazione immediata chì Samsung seria u prossimu fabricatore à aduprà a tecnulugia in u so prossimu flagship. Ci hè prubabilmente qualchì granu di verità in e speculazioni è hè pussibule chì Samsung hà digià offre un sensor di impronte digitali Galaxy S5, forsi Galaxy F.

E fonti aghjunghjenu chì Samsung utilizerà sensori di impronte digitali da dui venditori, à dì Sensori di Validità è FingerPrint. Cards AB. À u listessu tempu, sti dui fornituri anu da furnisce e so tecnulugia à un altru fabricatore di smartphone sudcoreanu, LG. A quistione in questu casu ferma cumu Samsung è LG anu da trattà cù a tecnulugia. Mentre in casu iPhone U 5s hà ricivutu una bona rivista per u sensoru, in u casu di l'HTC One Max hà ricivutu più critichi, postu chì u sensoru hè situatu in u spinu superiore di u smartphone gigante è hè necessariu per una persona per caminari sopra da u cima à fondu.

Ma s'è Samsung decide di utilizà a tecnulugia u Galaxy S5, i prublemi deve esse menu cum'è stu telefonu hè pocu più chjucu cà One Max di HTC. Questu hè pruvucatu da a diagonale di a visualizazione, induve HTC prupone una visualizazione di 5,9 inch è Samsung offre una visualizazione di 5,25 inch. U prucessu di scansione di impronte digitali serà probabilmente u listessu chì HTC, postu chì HTC usa un sensor da Validity Sensors. 2014 serà veramente l'annu quandu un novu livellu di sicurità entra in u mercatu. Micca solu i pruduttori di punta, ma ancu i pruduttori cinesi prughjettanu di implementà sensori biometrici in i so dispositi, mentre chì u prezzu di i telefoni serà sopra à 360 €.

* Fonte: DigiTimes

U più lettu d'oghje

.