Chiudi annunziu

Quandu si tratta di fughe di documenti di telefuninu legittimi, allora GSMArena hè unu di i più impurtanti in u mondu. Hè quellu chì hà avutu accessu à i ducumenti interni di Samsung oghje, chì paragunanu direttamente u prossimu mudellu più prezzu Galaxy Nota 3 cù altri mudelli esistenti, Nota II è Nota 3. Inoltre, grazia à questi documenti avemu amparatu chì u mudellu più prezzu portarà a denominazione Note 3 Neo, cum'è a variante più economica. Galaxy Grandu. Dunque, ùn seremu micca sorpresi se altri mudelli "Lite" sò ancu rinominati Neo.

Ma u cambiamentu di nome ùn hè micca l'unicu ciò chì sapemu grazia à GSMArena.com è cusì avemu praticamente tutte l'infurmazioni impurtanti dispunibuli, sfurtunatamenti ùn manca ogni foto di u pruduttu. Tuttavia, pensemu chì u pruduttu serà assai simili à a Nota 3 d'oghje, ma cù cambiamenti minori. Ma se Samsung si ferma à i ducumenti, u Note 3 Neo offre veramente un disignu premium, cum'è u so fratellu "pienu". Apparentemente, u Neo hè un tipu di passu intermediu trà a Nota II è a Nota 3, perchè puderia purtà a designazione N8000. I dui dispositi citati sopra portanu i designazioni di mudelli N7000 è N9000.

È chì aspetta da u hardware? Galaxy U Note 3 Neo serà u primu telefunu in u mercatu chì offre un chip Exynos 6-core. Serà custituitu da un processore dual-core cù una frequenza di 1.7 GHz è un processore quad-core cù una frequenza di 1.3 GHz. U processatore serà cumplementatu da 2GB di RAM, chì hè 1GB menu di u normale Galaxy Nota 3. L'almacenamiento integratu serà ridutta à a mità, cusì u telefunu offre solu 16 GB di memoria. Tuttavia, hè sempre pussibule di espansione finu à 64 GB cù una carta microSD.

Un cambiamentu marcatu paragunatu à Galaxy Nota 3 hè a dimensione di a visualizazione. A visualizazione serà più chjuca di a Nota 3, cù una diagonale di 5.55 inch è una risoluzione di 1280x720. Questa hè a stessa mostra chì Samsung hà utilizatu in 2012 cù u so propiu Galaxy Nota II, cusì ancu quì hè cunfirmatu chì Neo hè un tipu di hibridu di dui Note. Serà marcatamente sfarente da elli da a presenza di l'ultime Androidcù l'ambiente MagazineUX chì Samsung hà prisentatu à u CES di questu annu. Malgradu u hardware più debule, u Neo offre abbastanza ragiuni perchè i prupietari di Note II anu da cunsiderà cambià à stu mudellu più prezzu. Puderanu un multitasking cumpletu, ci sarà supportu per e funzioni avanzate di S Pen, cumpresu Air Command, è di sicuru u disignu plasticu sparirà - serà rimpiazzatu da a pelle, cum'è nantu à a Nota 3 è altri.

Altre funzioni è caratteristiche di stu telefunu includenu supportu per Bluetooth 4.0, USB 3.0 è standard WiFi a/b/g/n/ac. Comparatu à a Nota II, parechji sensori novi seranu aghjuntu, grazia à quale un sensoru per i gesti di l'aria, adattazione di a visualizazione, a temperatura è l'umidità serà ancu presente. E funzioni novi include Air Gesture, Air Command, Smart Pause, Smart Scroll, Adapt Display è Adapt Sound. Infine, ci sarà una camera posteriore di 8 megapixel è una camera frontale di 1.9 megapixel, una batteria cù una capacità di 3 mAh, è per principianti serà dispunibule. Android 4.3 Jelly Bean. E dimensioni precise è u pesu sò scunnisciuti, ma per avà sapemu chì u dispusitivu hè 151,1 millimetri di altu è 8,6 millimetri di grossu, facendu solu un pocu più grossu di a Nota 3.

* Fonte: GSMArena.com

U più lettu d'oghje

.