Chiudi annunziu

Avemu digià cunnisciutu parechje volte in u periodu passatu quantu mesi simu luntanu da a presentazione di Samsung Galaxy F à Galaxy S5. Samsung duveria prisentà sti dui dispusitivi digià in ferraghju / ferraghju à u Mobile World Congress in Barcelona, ​​​​ma hà da principià à vende uni pochi settimane dopu. Sicondu una dichjarazione di u vicepresidentu di a divisione mobile di Samsung, Lee Young Hee, u telefunu serà in vendita in marzu / marzu o aprile / aprile, à u listessu tempu quandu u Samsung di l'annu passatu hè andatu in vendita. Galaxy S4.

In più di u fattu chì Samsung puderia prisentà dui mudelli Galaxy S5, a cumpagnia deve ancu intruduce un successore Galaxy Gear, chì u nome ùn hè ancu cunnisciutu. Ma Lee hà cunfirmatu chì a nova generazione Galaxy U Gear offre funzioni più avanzate è un disignu migliuratu. Frà altre cose, hè speculatu chì Samsung offre ancu una camera megliu è, sicuru, una visualizazione megliu. Ma a nova generazione di Gear ùn serà micca l'unicu accessori per a robba. Lee hà cunfirmatu chì a cumpagnia hà grandi piani per a categuria di l'apparecchi in 2014. Chì Samsung prubabilmente introduverà qualcosa altru ch'è Galaxy Gear, pò ancu esse cunfirmatu da i so publicità, chì attirà l'attenzione à un novu dispositivu rivoluzionariu. Una di e pussibulità puderia esse vetri modellati nantu à Google Glass. Torna in uttrovi / ottobre, Samsung hà ricevutu una patente per i so propri occhiali intelligenti chì permettenu à l'utilizatori di monitorà e notificazioni è di fà chjamate.

Un rappresentante di Samsung hà ancu cunfirmatu chì Samsung hè veramente teste tecnulugie biometriche. Più precisamente, hà mintuatu a tecnulugia Iris Scanning, vale à dì a tecnulugia di scanning di l'ochju chì serviria cum'è risposta à i sensori di impronte digitali in i novi telefoni: "Parechje persone aspettanu a tecnulugia Iris. Avemu a ricerca di sta tecnulugia, ma ùn pudemu micca dì s'ellu l'avemu aduprà Galaxy S5 o micca. Samsung hà cunfirmatu questu Galaxy U S5 hà ancu aduprà un novu disignu. U disignu hè, sicondu parechji, u mutivu per quessa Galaxy U S4 ùn hà micca vindutu quant'è u Galaxy Cù III. Era assai simili à u so predecessore, chì hè per quessa chì alcuni l'anu paragunatu à u S III +: "Hè un pocu veru chì i clienti ùn anu micca sentitu tanta differenza trà u S4 è u S III, postu chì eranu assai simili da un puntu di vista fisicu. Cù u S5, turnemu à u principiu. Hè più nantu à a visualizazione è a sensazione di a copertina ".

Un altru di e novità mintuatu da Samsung hè u display pre Galaxy Nota 4. Questu puderia esse un display di trè lati, cù parti di a visualizazione chì si estendenu à i lati di u telefunu. E parti laterali di sta visualizazione seranu aduprate per notificazioni è per cuntrullà certi elementi, per esempiu, per cuntrullà a musica senza avè bisognu di guardà tutta a pantalla di u dispusitivu. A nota 4 serà tradizionalmente destinata à u mercatu high-end è offre un display abbastanza grande per esse usatu più prufessiunale.

gear-tease

* Fonte: Bloomberg

U più lettu d'oghje

.