Chiudi annunziu

Prima o dopu, Samsung hà da presentà u flagship di questu annu, Samsung Galaxy S5. Finu à oghje, pudemu scuntrà diversi benchmarks, speculazioni è informazioni filtrate. Ma a realità hè chì Samsung hà fattu un travagliu impurtante per sè stessu Galaxy S5, è apparentemente u so laser hè digià mossa à u sviluppu di i primi derivati ​​​​di u S5, chì portarà i marcati Samsung. Galaxy S5 mini è Samsung Galaxy S5 Zoom. Chì duverebbe esse aspittatu in a line-up flagship di questu annu è chì micca?

Samsung Galaxy Pudemu veramente aspittà u S5 in duie versioni, à dì e versioni di plastica è metalli. Sicondu tuttu, a versione plastica deve custà € 650 è a versione di metallu € 800 per un cambiamentu. Samsung vole dà à i clienti una scelta di duie versioni diffirenti, una mossa simili à ciò chì hà fattu l'annu passatu Apple s iPhone 5c è iPhone 5s. A cuntrariu iPhone ma ci saranu dui mudelli Galaxy offre praticamenti u stessu hardware senza cambiamenti maiò, chì hè una funzione pusitiva per quelli chì cuntanu u so S5 cum'è una compra per parechji anni. E duie versioni offrenu un display AMOLED cù una risoluzione di 2560 x 1440 pixel, mentre chì a so diagonale ùn hè ancu cunnisciuta - in ogni modu, si dice chì serà à u livellu di 5,25 ".

galaxy-s5-rendu-2014

Un'altra funzione impurtante di stu telefunu serà una camera posteriore di 16 megapixel, prubabilmente cù stabilizazione ottica di l'imagine. Ancu avà, ci hè una pussibilità chì u prucissuri differisce secondu u sustegnu di e rete LTE. Sicondu l'infurmazioni internu, Samsung hà sappiutu risolve i prublemi è l'Exynos 6 ùn hà più prublemi cù e rete LTE. Hè dunque pussibule chì, mentri u mudellu più prezzu offre un 4-core Snapdragon 805, u mudellu di metallu offre un 8-core Exynos 6. I dui processori sò megliu cà i so predecessori. U Snapdragon 805 hè in realtà una versione aghjurnata, più putente di u Snapdragon 800 cù un chip graficu più putente. U novu processore graficu hè ancu da esse cunsideratu perchè Galaxy U S5 offre una risoluzione ancu più altu. Per cambià, l'Exynos 6 puderà accende i dui processori quad-core in una volta è offre supportu 64-bit.

Apparentemente, Samsung prepara ancu dui derivati ​​più di u S5. Mentre chì in marzu / marzu pudemu aspittà un rendimentu Galaxy S5, pudemu aspittà l'annunziu di altri mudelli in maghju / maghju è ghjugnu / ghjugnu. U primu mudellu serà una variante più chjuca Galaxy S5 mini, chì avarà una visualizazione più chjuca è probabilmente hardware più debule. Tuttavia, avarà un display Super AMOLED cù una risoluzione ancora scunnisciuta. Un'altra novità serà un hibridu di un smartphone è una camera digitale, Galaxy S5 Zoom. In vista di e differenze chì emergenu trà Galaxy S4 à Galaxy S4 Zoom, ci hè ancu a pussibilità chì u S5 Zoom offre una visualizazione più chjuca di 5-inch cù una risoluzione più bassa. Per paragunà, u S4 Zoom offre un display di 4.8 inch cù una risuluzione di 540 × 960, mentre chì u S4 offre un display di 5 inch cù una risoluzione di 1920 × 1080. Tutti i dispositi in a serie Galaxy S5 avarà pre-installatu Android 4.4 KitKat.

* Fonte: SamMobile

U più lettu d'oghje

.