Chiudi annunziu

Praga, u 15 di ghjennaghju di u 2014 - In risposta à u mercatu globale di ghjoculi mobili in rapida crescita, Samsung Electronics Co., Ltd., un capu glubale in tecnulugia mobili è soluzioni digitali, hà introduttu GamePad è l'applicazione Console mobile. U so scopu hè di arricchisce l'esperienza di ghjocu nantu à i dispositi di a serie populari GALAXY. Questu permette à l'utilizatori di risparmià soldi è gode di ghjochi di qualità cunsola senza avè da passà in un sistema di ghjocu separatu.

GamePad trasforma un smartphone o tableta Samsung GALAXY in un portatile o ancu una cunsola di ghjocu in casa. U so quadru d'acciaio durable pò accoglie un dispositivu mobile cù una dimensione di 4 à 6,3 inch. L'accoppiamentu si faci via Bluetooth è per i dispositi cù un sistema operatore Android 4.3 (per esempiu GALAXY Nota 3, S4, Note II è S III) hè ancu pussibule di cunnette u GamePad più facilmente cù a tecnulugia corde. Via un cable HDMI o a funzione AllShare Screen Mirroring, l'utilizatori ponu ancu cunnette u dispusitivu à una TV è gode di l'esperienza di ghjocu in un modu veramente grande.

Press u buttone "Play" à lanciari l 'applicazzioni facirmenti Console mobile, chì hè a nova app di ghjocu integrata di Samsung. Attiva in cunghjunzione cù u GamePad è permette cercate è cumprà ghjochi, chì utilizanu gamepads. L'applicazione Mobile Console offre ghjochi da una larga gamma di categurie:

  • corse - per esempiu Need for Speed ​​™ Most Wanted da Electronic Arts Asfaltu 8 da Gameloft: Airborne;
  • ghjochi di tirò - p.e. Modern cumbattimentu 4: Zero Hour; da Gameloft;
  • ghjochi sportivi - p.e. Sfida Virtua Tennis™ da SEGA;
  • tituli d'azzione - p.e. Vegas Gangstar da Gameloft.

L'app Mobile Console hè dispunibule per scaricà in a tenda Samsung Apps o toccu duie volte u buttone "PLAY" situatu nantu à u GamePad. Offre 35 ghjochi individuali, cù assai più tituli per vene in 2014.

U lanciamentu nantu à u mercatu cecu hè previstu per ghjennaghju 2014 à un prezzu di CZK 1 inclusa l'IVA.

U più lettu d'oghje

.