Chiudi annunziu

Sè vo site un fan di i Ghjochi Olimpichi è pensa à fighjà i prossimi Olimpiadi Invernali in Sochi, l'urganizatori è i partenarii anu creatu una applicazione speciale per Android for free, chì deve chjaramente rende u prucessu di ghjocu più faciule è più piacevule per voi. L'avvenimentu hà da principià ufficialmente u 6 di ferraghju, mentre chì l'applicazione pò digià cunsiglià nantu à quali competizioni sportive ùn deve micca mancà.

L'applicazione serà più utile per i participanti di i ghjoculi invernali stessi, ma i spettatori ùn anu micca disappuntu. A guida mobile offre a pussibilità di aghjustà a sequenza di l'avvenimenti secondu u vostru gustu è a selezzione di partite cù l'opzione di mette i ricordi. In generale, però, aiuterà i visitori à megliu urganizazione cù l'aiutu di una mappa cù avvenimenti marcati, a pussibilità di cumprà un bigliettu in linea, o una cosa menu impurtante, à dì a pussibilità di seguità a torcia olimpica. Dentru l'applicazione, puderete ancu vede a galleria, chì serà gradualmente aghjurnata cù diverse immagini da ghjochi individuali.

Inseme cù a liberazione di a guida ufficiale di Sochi 2014, Samsung hà ancu liberatu u so propiu, adattatu à tutti i dispositi Samsung. Sochi ufficiale 2014 pò esse trovu nant'à Google Play inseme è cù Samsung Sochi 2014 WOW for free.

assuciati

* Fonte: phonearena.com

 

U più lettu d'oghje

.