Chiudi annunziu

Praga, u 23 di ghjennaghju di u 2014 - Samsung Electronics Co., Ltd. lancia Smart Catalog, una applicazione mobile pensata apposta per i membri STEP. L'applicazione aumenta l'efficienza di u travagliu perchè assicura accessu simplificatu à l'ultime informazionipermette a riduzione di i costi operativi di i partenarii individuali. Tuttu chistu attraversu infurmazione integrata di u produttu, strumenti di software è materiali di vendita.

"Vulemu custruì nantu à u successu di a nostra applicazione Mobile Printing è creà qualcosa unicu per i nostri partenarii. L'app mobile Smart Catalog hè stata cuncepita per sparte rapidamente l'infurmazioni più recenti è precise nantu à e soluzioni di stampa cun elli. disse Joosang Eun, Senior Vice President di u Squadra di Marketing Strategicu di a Divisione di Soluzioni di Stampa di Samsung. "U nostru scopu hè di furnisce i partenarii cun suluzioni mobile avanzate chì sò una guaranzia di prestazioni superiori, risparmiu di costi è alta efficienza. Smart Catalog hè un passu impurtante in a prumuzione di a nostra attività, chì hè 100% dedicata à i canali di cumunicazione, è chì crea un ambiente chì benefica Samsung, i partenarii è i clienti. Eun aghjunse.

Catalogu intelligente mostra dettagliate informace circa l'intera gamma di stampanti A3 è A4 di Samsung cumprese specificazioni, caratteristiche è cumpatibilità di l'accessori di stampa furniti. Sò ancu listati quì informace circa i dispusitivi marca Samsung, u so funziunamentu è suluzioni gestione di ducumenti. Per sustene i rivenditori in a prumuzione di soluzioni di stampa Samsung Smart Catalog offre materiale cù studii di casu di i clienti è ancu regularmente articuli aghjurnati nantu à l'ultime tendenze in i servizii finanziarii, u guvernu, l'educazione, u retail, l'assistenza sanitaria è l'industria di fabricazione. Smart Catalog furnisce l'aghjurnamentu informace per quessa, hè più veloce di l'urdinamentu di brochure stampate è hè accessibile da ogni locu.

L'applicazione Smart Catalog seguita da l'applicazione Samsung Mobile Printing, chì hè stata presentata à l'utilizatori finali in u 2010 è hà vintu u premiu "Outstanding Mobile Print App" di Buyers Lab in 2012. Buyers Lab hà elogiatu Samsung per a so innuvazione chì rende a stampa accessibile da parechji dispositi è ancu da e social media.

Smart Catalog pò esse scaricatu gratuitamente da iOS App Store è Google Play:

Più infurmazione nantu à e soluzioni di stampa Samsung à http://www.samsung.com/cz/smartprinting/.

U più lettu d'oghje

.