Chiudi annunziu

Sembra chì avemu da ottene e specifiche finali da Samsung Galaxy S5 à Galaxy F. A rinumata cumpagnia analitica KGI Research hà publicatu e so aspettative per u flagship di questu annu, chì Samsung deve prisentà digià in February / February. KGI aspetta dui mudelli diffirenti Galaxy S5, Standard è Premium, è questi pò varià più sicondu u paese in quale u telefunu hè statu acquistatu. Tuttavia, questi ùn sò micca grandi differenzi è a diffarenza pò esse ligata à u processatore è a baseband.

Curiosamente, KGI ferma "in terra" è sustene chì i dui mudelli di questu annu seranu plastichi. Questa dichjarazione puderia esse sensu in una certa manera, cum'è avemu digià scontru rapporti chì u mudellu premium hà daveru una copertina fatta di parti metalliche è plastica. A nutizia fundamentale hè chì i dui telefoni offrenu un processore 32-bit. Mentre chì u mudellu premium offre un 8-core Exynos 5430, u mudellu standard deve offre un quad-core Snapdragon o un 8-core Exynos 5422. Quessi sò diffirenti in u prucessu di fabricazione è u rendiment. Curiosamente, u processatore hè discutibile solu per a versione glubale, mentre chì a versione coreana hè chjaramente supposta chì offre Snapdragon.

Un altru fattore differenziante maiò serà a visualizazione. I dui mudelli offreranu un display AMOLED di 5.2-inch, ma i so schermi seranu diffirenti in a risoluzione. Mentre chì u mudellu standard offre una risoluzione di 1920 x 1080 à una densità di 423 ppi, u mudellu premium offre una risoluzione di 2560 x 1440 à 565 ppi. Tuttavia, hè assai dubbitu perchè Samsung vole offre una risuluzione cusì alta malgradu u fattu chì l'ochju umanu ùn pò più dì a diferenza. I mudelli seranu ancu diffirenti in a quantità di RAM è mentre chì u mudellu standard offre 2GB di RAM, u mudellu premium offre 3GB di RAM, quasi cum'è Galaxy Notes. E novità includenu una camera di 16 megapixel cù supportu PDAF è una camera frontale di 2 megapixel. Tutti i mudelli offrenu supportu per i gesti 3D, un sensor di impronte digitali è una batteria cù una capacità di 2 mAh.

L'affirmazioni di KGI ponu esse veri, postu chì a cumpagnia hà revelatu infurmazione vera parechje volte in u passatu, cum'è e date di liberazione di u produttu, specificazioni hardware, o prublemi di fabricazione potenziali. KGI dunque appartene à informatori affidabili, mentre chì ottene a so infurmazione soprattuttu da fonti di fornitori.

* Fonte: 9to5google

U più lettu d'oghje

.