Chiudi annunziu

Samsung hà accoltu a cunferenza di sviluppatori Mobile World Congress da u 2011, è questu annu anu da novu aduprà l'uppurtunità di mostrà è, secondu l'infurmazioni publicate, prisentanu un novu SDK (Software Development Kit) per i so dispositi. Samsung hà annunziatu l'introduzione di novi SDK per a prima volta in una cunferenza in San Francisco in uttrovi 2013.

À u MWC 2014 durante a cunferenza di u Samsung Developer Day, a cumpagnia duverà lancià novi versioni di u Samsung Mobile SDK, Samsung MultiScreen SDK è Samsung MultiScreen Gaming Platform. U pacchettu SDK mobile hè custituitu da più di 800 elementi API chì migliurà e funzioni cum'è l'audio prufessiunale, i media, S Pen è u cuntrollu di u toccu di i telefoni smartphones Samsung.

A funziunalità MultiScreen SDK hè simile à Google Chromecast. Utilizà MultiScreen permetterà à l'utilizatori di steam video attraversu diversi dispositi Samsung. U stessu hè veru di a MultiScreen Gaming Platform, chì vi permetterà di streaming ghjochi da i dispositi Samsung à a vostra televisione. À u listessu tempu, Samsung pensa à annunzià l'applicazioni vincitori di u Samsung Smart App Challenge à l'avvenimentu, è ancu annunzià u vincitore di l'App Developer Challenge per Galaxy S4, chì hè accadutu in di 2013.

* Fonte: sammobile.com

U più lettu d'oghje

.