Chiudi annunziu

samsung_tv_SDKSamsung Electronics presenta à a più grande mostra internazionale di mostra per l'industria B2B in Europa chjamata Sistemi Integrati Europei (ISE) e vostre soluzioni B2B di visualizazione. Sottu a password "Integrazione, Interazione è Ispirazione" U primu fabricatore di l'elettronica di u mondu hà lanciatu a so visione per u futuru in a tecnulugia di l'imaghjini. Hè custituitu di suluzioni ottimizzati per diversi ambienti cumpresi negozi, uffizii, aeroporti è hotel.

Samsung presenta ancu una nova versione di a so piattaforma di prumuzione digitale Samsung Smart Signage, chì assicura assai ambienti di cummerciale più efficaci. Questa piattaforma hè stata prima mostrata in ISE 2013. Versione più nova cù prima SoC quad-core (System-on-Chip) in u mercatu hè oghji integratu in i display di grande formatu di Samsung per 2014. A cumpagnia hà u scopu di fucalizza nantu à suluzioni di visualizazione integrata in u mercatu di promozione digitale, chì hè previstu di cresce da più di 2017% CAGR (cumpostu). tassi di crescita annuali).

 "2013 hè statu un grande annu per Samsung in termini di soluzioni AV prufessiunale, in particulare in u mercatu LFD. Quist'annu in ISE, presentemu a nostra visione per 2014 basatu annantu à l'integrazione più profonda di i prudutti AV in strategie di vendita cù l'analisi di vendita. Ghjoca un rolu impurtante in l'aumentu di i rivenuti chì i cummercianti guadagnanu in a nova scena di vendita. Questa dumanda di i clienti per suluzioni è innuvazione aiutarà à guidà a crescita in l'anni à vene ". disse Petr Kheil, direttore di a divisione IT è Business Enterprise di Samsung Electronics Czech and Slovak.

À l'ISE 2014, Samsung presenta ancu:

  • Samsung hà da occupà una grande torre multi-visuale custituita da 54 displays LFD (UD55D), chì anu un quadru di 3,5 mm, chì hè u più thinnest in u mondu.
  • I visitori puderanu vede i prudutti affissati Display LFD da 95″ (ME95C) in dimensione reale mentre navighi in a larga gamma di prudutti in a vetrina virtuale. I delegati ISE ponu ancu sperimentà quantu hè faciule d'aghjurnà diverse vendite informace nantu à i bordi di menu di u ristorante chì utilizanu soluzioni di visualizazione da Samsung Electronics.
  • In un spaziu cuncepitu cum'è una stanza d'hotel, i visitori ponu pruvà suluzioni innovatrici di hotel cù cuntenutu TV di Samsung, chì invitati cuntrullanu elli stessi.
  • Un aeroportu simulatu, induve i visitori ponu vede u schedariu di volu, informace nantu à u clima è altre nutizie utili chì sò aghjurnati in tempu reale nantu à i schermi Samsung LFD.
  • Ambiente avanzatu di cunferenza, in quale i tavulini elettronichi ponu rimpiazzà i proiettori è i schermi cunvinziunali. Foglia Samsung Magic IWB 3.0, chì hè statu introduttu in dicembre 2013, permette à dui o più display LFD per travaglià cum'è una sola unità. L'utilizatori ponu cusì collaborà in modu efficace cù u sparte di cuntenutu cù laptop è tablette.
  • Un ambiente di travagliu efficiente chì permette u travagliu è a videoconferenza à u stessu tempu dividendu u screnu UHD LFD in quattru schermi Full HD.

Samsung hà ancu tenutu una cunferenza di stampa per i media B2B in Europa, presentendu a so strategia B2B basata nantu à una visione di u futuru in quale e soluzioni di visualizazione cambianu gradualmente a vita cunnessendu à l'ambiente cummerciale.

U più lettu d'oghje

.