Chiudi annunziu

Microsoft hà cambiatu u so calendariu di tempu è mentre hà liberatu novi versioni in u passatu Windows quasi ogni trè anni, vedemu l'aghjurnamenti annuali da avà in avanti. In u 2012, avemu scontru una novità in forma di Windows 8, chì hà purtatu un novu ambiente cuntruversu à i schermi di l'urdinatore Windows Moderna. Hè stata precisamente per via di e funzioni mancanti in questu ambiente chì i rumuri cuminciaru dopu annantu à u cusì chjamatu Windows Blu, vale à dì, circa l'aghjurnamenti maiò di u sistema ogni annu, per un minimu o senza carica. Questu hè in fine veru è pudemu digià scuntrà un aghjurnamentu gratuitu in uttrovi / ottobre Windows 8.1.

Tuttavia, ancu questa aghjurnazione apparentemente ùn hà micca purtatu tuttu ciò chì a ghjente vulia, per quessa, ùn hè micca surprisante chì una altra aghjurnazione hè stata preparata in Redmond. Un aspittàva chì sta aghjurnazione sia chjamata Windows 8.2, ma Microsoft l'hà chjamatu "Windows 8.1 Actualizazione 1 ". In modu persunale, pensu chì questu hè un nome inutilmente longu è speru chì Microsoft hà da cambià in qualcosa di più simplice prima di a liberazione di a versione finale. Cosa si nasconde in realtà sottu u cappucciu di stu vechju-novu sistema?

A nova aghjurnazione porta principalmente cambiamenti ligati à l'ambiente, è finu à avà aghju nutatu solu un cambiamentu chì saria ligatu à qualcosa altru ch'è l'UI. Microsoft à u novu Windows bundled the newer Internet Explorer version 11.0.3, chì cuntene solu correzioni di bug è probabilmente serà scaricabile ancu senza "Update 1". Allora fighjemu un ochju à i cambiamenti più fundamentali.

Cum'è speculatu uni pochi di mesi fà, Microsoft duveria unificà ancu u Desktop è i tile in u futuru. Ma apparentemente nimu ùn s'aspittava chì stu cambiamentu vene digià in a primavera di 2014. Allora Microsoft face esattamente u cuntrariu di ciò chì hà inizialmente previstu, è perchè a parte di "ottu" in u mercatu oghje ùn supera u 10%, hè pruvà à fà u megliu pussibule. A funzione più criticata, u buttone Start mancante, hè stata riportata da Microsoft in a versione Windows 8.1, ma dopu hà servitu più cum'è un cambiamentu trà u desktop è a lista di l'applicazioni in Metro. Sta pruprietà resta ancu in Windows 8.1 è cum'è avemu intesu, u menu tradiziunale di Start appariscerà solu in Windows 8.2 "Soglia". Ma per esse onesto, ùn mi manca micca u buttone Start in u mo laptop, è hè per quessa chì l'aghju utilizatu. Windows 8.1 via VMWare invece di aghjurnà i primi Ottu à questu. Aghju amparatu à utilizà a chjave [Win] è u mutore di ricerca chì hè in i novi Windows veramente veloce.

In modu persunale, sperava chì Microsoft aghjunghje l'opzione per sguassà u buttone Start in Update 1, ma ùn hè micca accadutu è probabilmente ùn succede micca. Ma ciò chì hà cambiatu in favore di l'utilizatori di PC hè a visualizazione di l'applicazioni muderni in a taskbar. Microsoft vi avvisa di stu cambiamentu quandu avete apertu u desktop, postu chì ci hè ancu un icona verde in più di Explorer è Internet Explorer. Windows Store. Ma se sta opzione vi disturba, hè pussibule di disattivà in ogni mumentu, chì mi cunsiderà una bella plus grande. Tuttavia, l'applicazioni piastrellate mantenenu sempre a so filusufìa è per quessa cuntinueghjanu à riempie tuttu u screnu invece di esse apertu in una finestra. Pigliu ancu questu cum'è un vantaghju, postu chì s'ellu deve admitte, l'applicazioni Metro ùn si mette micca veramente in a finestra.

Ma una barra superiore hè stata aghjunta à ogni applicazione, chì permette di chjude, minimizzà o aghjunghje l'applicazione à un certu latu di u screnu. In u mo parè, stu cambiamentu hè assai interessante, ancu perchè a barra superiore hè revelata movendu u mouse à u quadru superiore di u screnu è si piatta dopu uni pochi di seconde. Sfortunatamente, sempre chì sceglite di utilizà Windows 8.1 Update 1 in full-screen via VMware, travaglià cù a barra vi causarà prublemi. Avete ancu avvistu quandu cambiate l'applicazioni chì a barra di u travagliu appare ancu in u Windows Appiicazioni Store. A barra appare solu per un mumentu, ma assai prubabilmente seranu attratti da u fattu chì hè neru è si mischia bè cù l'ambiente. Windows Metro.

Ciò chì pensu chì piacerà à l'utilizatori di PC hè l'opzione di disattivà l'UI Moderna quasi cumpletamente. In più di u fattu chì hè pussibule disattivà a Pantalla di Start, sta volta l'opzione per disattivà cumplettamente u menù Multitasking in a parte manca di u screnu hè stata aghjunta à i paràmetri. À u listessu tempu, hè pussibule di stabilisce a Charms Bar per apparisce solu dopu avè spusatu u mouse à l'angulu inferjuri destra di u screnu. Questu serà utile nantu à u desktop, cum'è aghju avutu parechje volte induve aghju apertu u Charms Bar invece di chjude l'app. Ciò chì piacerà ancu di più à i PC-watchers hè a pussibilità di apre u Desktop subitu dopu à login. Questa opzione hè disattivata per automaticamente è l'utilizatore deve attivà in i paràmetri.

Quandu navigate in a Pantalla di Start è pruvate à persunalizà, vi vede chì Microsoft hà fattu dui cambiamenti maiò quì. U menù di editazione di l'icona ùn scorri più da u fondu di u screnu, ma un menu di cliccà ghjustu si apre, quasi cum'è nantu à u desktop. Stu menu cuntene tutte e funzioni impurtanti, vale à dì a capacità di disinstalla l'applicazione, ammuccià da a pantalla di Metro o cambia a so dimensione. In ogni casu, l'opzione per pinsà l'applicazione à a taskbar di u desktop hè stata ancu aghjunta, chì cunfirma solu l'unificazione più chjuca di l'ambienti Desktop è Modern. U menu stessu hè adattatu per l'utilizatori di PC è laptop invece di tablette. U sicondu cambiamentu maiò riguarda i gruppi di tile. Microsoft hà da cuntinuà à permette di creà gruppi d'applicazioni in u Start Screen, ma ùn puderà micca più nome di i gruppi.

È infine, ci hè una cosa più grande. Ancu s'ellu hè una piccula aghjunta, sicuramente vi piacerà. Un buttone per spegne o riavvia l'urdinatore hè statu aghjuntu à a Pantalla di Start. Pensu chì questu buttone hè un aghjuntu enormu, postu chì Microsoft hà simplificatu dramaticamente u chjusu è u riavviu di l'urdinatore. À u listessu tempu cù stu buttone, hè statu ancu aghjuntu un buttone di ricerca. Quì hè pussibule di stabilisce a ricerca per ricercà solu l'applicazioni installate, o per circà ancu altri schedari chì sò ligati à a vostra dumanda.

Riassuntu

Windows 8.1 Update 1 hè in ultimamente un altru aghjurnamentu maiò chì rompe e fruntiere trà l'ambiente Desktop è Windows Moderna. Duranti u so sviluppu, Microsoft hà intesu lagnanza di l'utilizatori è dunque in a nova versione Windows porta una notizia significativa, cum'è a visualizazione di l'applicazioni piastrellate in a barra di attività o a capacità di disattivà cumplettamente u menu multitasking. I cambiamenti sò destinati principarmenti à u benefiziu di l'utilizatori di PC è laptop, chì ponu causà prublemi in tablette se i so utilizatori volenu persunalizà a Pantalla di Start. In ogni casu, a maiò parte di i cambiamenti ùn deve micca in u modu è vedemu una simbiosi più grande di i dui ambienti di u sistema. Ciò chì piacerà soprattuttu à l'utilizatori di PC hè a capacità di carricà l'escriptori immediatamente dopu à login, è vedemu ancu un approcciu simplificatu per chjude o riavvia u sistema.

Ma ciò chì mi dispiace hè l'incapacità di ammuccià u buttone Start. Quandu si usa Windows 8, mi sò abituatu à cuntrullà cù [Win] o Ricerca, cusì u buttone Start hè diventatu un pocu inutile per mè. Cum'è aghju scupertu ancu dopu durante una discussione in Internet, ùn sò micca u solu chì hà sta opinione. Hè per quessa chì speru personalmente chì Microsoft aghjunghje una opzione per ammuccià u buttone Start da a barra di attività più tardi. Tuttavia, pare chì sta opzione apparirà in una versione più tardi Windows. Sicondu l'infurmazioni filtrate, l'aghjurnamentu stessu deve esse liberatu l'11 d'aprile di u 2014.

U più lettu d'oghje

.