Chiudi annunziu

Samsung ùn hà micca annunziatu una nova data di liberazione in ogni locu Galaxy Camera, cusì avemu avutu a aspittà per a cunferma da i venditori. Eshop Amazon hà digià inclusu un novu in a so offerta Galaxy Camera 2, per quale hà ancu revelatu u prezzu di vendita è, sicuru, a data di liberazione. Semu à circa duie settimane da a liberazione, postu chì hè novu Galaxy A camera sarà in vendita u 10 di marzu / marzu di u 2014.

Amazon dice ancu nantu à u so situ web chì sa Galaxy A camera serà in vendita in u mondu in questu ghjornu, à u prezzu di circa $ 450. Hè u prezzu à quale Amazon principià a vende. Cunsiderendu a tendenza d'oghje, pensemu chì hè novu Galaxy A Camera 2 cumminciarà à vende quì per 450 €, o 12 300 CZK.

A camera stessa conserva u sensoru di 16,3 megapixel, ma Samsung hà migliuratu u so software. U risultatu deve esse foto di qualità assai megliu cumparatu cù a prima generazione, cum'è Samsung hà annunziatu in u so comunicatu di stampa. Fighjemu a qualità di e foto in a nostra rivista, induve paragunemu cù l'uriginale Galaxy Camera. Più infurmazione nantu à Galaxy Pudete avè una camera leghje quì.

U più lettu d'oghje

.