Chiudi annunziu

Samsung hà presentatu una nova versione di u so cliente di sicurità, Samsung Knox 2014, in u luni MWC 2.0 in Barcelona. A nova utilità serà dispunibule per tutti i so dispositi in esecuzione Androidcù 4.4 KitKat, ma venerà sempre cù funzioni pensate esclusivamente per u novu introduttu Galaxy S5. U vantaghju hè l'integrazione di un sensoru di impronte digitali, grazia à quale a prutezzione avarà 2 fattori, à dì una scansione di ditte, seguita da l'inserimentu di un codice per sbloccare u dispusitivu.

A cumpagnia hà ancu liberatu u Knox Marketplace, da induve l'imprese ponu installà Knox è altre offerte SaaS (software as a service). Knox 2.0 offre una cunsola di amministrazione basata in nuvola chì permette à l'amministratori di l'IT di cuntrullà i dispositi mobili corporativi, l'ID, è stabilisce i privilegi di l'utilizatori.

U cliente di sicurità serà digià preinstallatu nantu à u Galaxy S5, però, sarà sempre downloadable à altri dispusitivi Samsung cù Androidem 4.4. Samsung dichjara ancu chì ci sò digià più di 1 milione di utilizatori Knox in u mondu sanu, è quellu numeru aumenterà rapidamente quandu Galaxy U S5 hè in vendita.

* Fonte: Samsung Knox

U più lettu d'oghje

.