Chiudi annunziu

Praga, u 28 di ferraghju 2014 - Samsung Electronics Co., Ltd. à u Mobile World Congress (MWC) 2014 in Barcelona, ​​​​Spagna, hà introduttu kit di sviluppatore (SDK) per i dispositi GALAXY S5 è Samsung Gear 2.

Dopu à u lanciu di questi ultimi dispositivi, i SDK sò stati presentati davanti à più di 500 sviluppatori di app da u mondu sanu in u showroom App Planet in MWC in l'avvenimentu di u Samsung Developer Day. Sta cunferenza digià tradiziunale urganizata da Samsung per i sviluppatori hè tenuta regularmente da u 2011.

U SDK per u Samsung Gear 2 basatu annantu à u sistema operatore Tizen hè statu ancu presentatu à u publicu per a prima volta. In più di questi SDK, u Gear Fit SDK per Samsung Gear Fit hè statu introduttu, chì indica u putenziale di sviluppà applicazioni per i dispositi portabili, è ci era ancu informace riguardanti u sviluppu di ghjochi per a cunsola Game Pad.

Dr. Won-Pyo Hong, presidente è direttore di a divisione Media Solution Center di Samsung Electronics, hà dettu: "Samsung continuerà à furnisce SDK più cumpleti per i nostri dispositi mobili è cuntinuà à travaglià cù i partenarii di sviluppu per portà à i nostri clienti un cuntenutu unicu è novu. servizii."

Durante l'avvenimentu di u Samsung Developer Day, Samsung hà ancu introduttu u Samsung Mobile SDK 1.5 migliuratu cù supportu per a tecnulugia di scansione di impronte digitali, una funzione di rilevazione di muvimentu mejorata chì u dispositivu hè equipatu. GALAXY S5, oltri a tecnulugia Multi-schermu per u sviluppu appiicazioni chì ponu curriri simultaneamente nant'à u TV è i dispusitivi tilatica.

U SDK S Health hè statu ancu introduttu à i partenarii di sviluppatori. Una app S Health persunalizabile chì usa a salute informace di utilizatori ottinutu attraversu sensors, hè disponibile nant'à parechji dispusitivi Samsung mobile.

U più lettu d'oghje

.