Chiudi annunziu

Microsoft prepara cambiamenti interessanti questu annu. In più di u fattu chì pensa à liberà un novu Windows 8.1 Update 1, a cumpagnia pensa à liberà una variante completamente nova di u so sistema operatore. Microsoft vole aumentà a popularità Windows 8 nantu à u desktop è dunque vole vende un novu Windows 8.1 cù Bing. Sicondu l'infurmazioni dispunibuli, serà una alternativa super-ecunumia sia per l'utilizatori finali sia per i produttori di computer (OEM) è servirà cum'è un aghjurnamentu costu-efficace per l'utilizatori di versioni più vechje. Windows.

Super-economicu Windows cù Bing differiscerà da e versioni standard per l'integrazione prufonda di u mutore di ricerca Bing in u sistema. Bing hè digià inclusu Windows 8.1, ma a so integrazione ùn hè micca cusì prufonda. Serà offre Windows 8.1 cù Bing menu funzioni di u software, ùn li cunnosci micca ancu. Tuttavia, u sistema offre almenu dui vantaghji per Microsoft. Bing guadagnerà più utenti è diventerà più populari, mentri Microsoft aumenterà a so cumpetitività.

Perchè l'OEM anu da pagà quantità relativamente elevate per licenze Windows, hè stata riflessa in u prezzu di l'urdinatori. Questu, di sicuru, mette i clienti è in i Stati Uniti a cumpagnia à un prezzu altu Windows hà pagatu u squadra chì a ghjente hà cuminciatu à passà à Chrome OS è Mac. Computer cun Windows serà dunque vindutu à un prezzu più bassu, chì in fine significa un aumentu di a quota Windows 8.1 nantu à u mercatu. A cumpagnia puderia annunzià più dettagli in appena un mese à a so cunferenza annuale //Build/.

* Fonte: tapscape.com

U più lettu d'oghje

.