Chiudi annunziu

Samsung apparentemente prepara una nova tableta high-end cù una visualizazione AMOLED. À u listessu tempu, hè un pruduttu cù una visualizazione di punta è un rendimentu relativamente altu, chì prova solu chì serà una tableta di classa più alta. In totale, trè versioni diffirenti di a tavuletta seranu dispunibili, è diffireranu solu in a cunnessione. Ci hè ancu un mudellu dispunibule SM-T800, SM-T801 a SM-T805, mentri unu sustenerà e rete LTE, a seconda rete 3G è a terza averà solu una antenna WiFi.

U dispusitivu cita nant'à u situ di Samsung hà revelatu chì sta tableta offre un display 2560 x 1600 pixel, ma a so dimensione hè sempre scunnisciuta. Inoltre, pudemu aspittà un processore cù una architettura ARM11 è una freccia di 1.4 GHz, chì, datu a freccia bassa in carta, pò significà a presenza di un processore Exynos 5 Octa. Ci hè parechje spiegazioni per ciò chì puderia esse sta tableta. In nisun casu pò esse circa Galaxy NotePRO 12.2, postu chì hà a designazione di mudellu SM-T900.

Allora puderia esse una versione 10-inch di a tableta cù un display AMOLED, chì si dice chì hè in preparazione. Leaks hà dettu chì Samsung vole dedicà intensivamente à a produzzione di schermi AMOLED di 8 è 10 inch per i tablette questu annu, mentre chì sti display sò da esse utilizati in i dispositi high-end. Tablet marcatu SM-T80pò ancu esse a prima tableta cù una visualizazione curva chì offre u tipu di disignu chì pudemu vede in a patente appruvata oghje.

U più lettu d'oghje

.