Chiudi annunziu

Praga, u 12 di marzu di u 2014 - Samsung vole aiutà l'imprese à preparà a seconda fase di "Consuming IT" per mezu di tecnulugia chì portanu e so operazioni di cummerciale à un livellu più altu. Questu hè statu annunziatu da SP Kim, Vicepresidente Esecutivu di Marketing Globale è Centru Globale B2014B di Samsung Electronics Co., Ltd., durante u so discorsu principale in CeBIT 2 in Hannover, Germania.

Sicondu SP Kim, Samsung furnisce l'imprese cù a nova sperienza cummerciale chì porta dui tendenzi tecnulugichi principali:

  1. i prudutti ùn deve micca solu offre i benefici di una tecnulugia megliu, ma anu ancu esse prufessiunali, affidabili è duveranu offre una alta sicurezza per l'imprese.
  2. Tecnulugia corporativa anu ancu esse pensati per e persone - questu hè faciule d'utilizà è orientatu à u cliente.

Quist'annu, Samsung si concentra nantu à i cinque livelli più impurtanti di u mercatu B2B in CeBIT: retail, educazione, salute, servizii finanziarii a amministrazione statali. Travaglia strettamente cù parechji partenarii di l'area B2B è dunque u so stand à a fiera CeBIT presenta soluzioni per industrie individuali da cumpagnie cum'è ITractive, More Success Marketing, Control Systems, RedNet, Ringdale, SAP, sc synergy, Fiducia, Softpro, T -Systems, Adversign, Schiffl è Zalando.

"Samsung hè una di e poche cumpagnie chì hè capace di cumminà a pusizione di un capu globale in u campu di l'elettronica di u cunsumu cù un sforzu cuntinuu per purtà novi innovazioni è tecnulugia superiore in u campu di B2B". Kim hà dettu, nutendu chì più di un quartu di l'impiegati di Samsung travaglianu in ricerca è sviluppu. "Samsung significa trè valori core in B2B: cunvergenza tecnologica, partenariatu di fiducia è rapidità à u mercatu. Pruvamu di purtà un sensu d'urgenza à B2B perchè vulemu successu è - più impurtante - vulemu chì i nostri clienti riesciunu ". Kim hà aghjustatu.

Soluzioni di stampa per e piccule è medie imprese

À a fiera CeBIT, Samsung hà presentatu una nova serie di stampanti NFC per a stampa sicura è mobile cù solu suluzione adattata per e piccule è medie imprese. In parte di sta strategia, Samsung vene ancu cù servizii di stampa basati in nuvola chì combina facilità d'usu è sicurità attraversu a piattaforma Samsung KNOX.

Sicurezza mobile

Samsung presenta l'ultima versione di a so piattaforma di sicurezza KNOX per i dispositi cù u sistema Android. Dapoi uttrovi 2013, quandu KNOX era prima dispunibule, Samsung hà vindutu più di 25 milioni di dispusitivi cù a piattaforma. KNOX hà dunque più di 1 milione d'utilizatori attivi oghje. L'ultima versione di KNOX estende funzioni di sicurezza impurtanti, da a gestione di certificati in a TrustZone sicura, chì trasforma u telefunu in una smart card, à l'autentificazione biometrica à dui fattori.

Sanità

Samsung porta a mobilità è a cunvergenza assai necessaria à l'industria di i dispositi medichi. Questu include, per esempiu, a funzione Hello Mum per l'ultrasound machines chì permette à e donne incinte di sparte l'imaghjini 3D cù a so famiglia, o i registri di salute digitale mobili è soluzioni integrate di sistema d'infurmazione.

Retail

A cumpetizione in u mondu in linea richiede magazzini brick-and-mortar per furnisce una sperienza di shopping chì ùn hè micca solu visualmente interessante (cù pareti video è display trasparenti), ma ancu offre à i clienti servizii cumpleti da parechje fonti (per esempiu, cash register via tablette o specchiu digitale). , cù quale i clienti ponu pruvà a robba nova senza avè da andà à a sala di prove).

Educazione

L'urdinatori ùn deve esse in aula solu per l'insegnamentu di l'informatica, ma ancu per sustene l'acquistu di l'esperienze di apprendimentu - sia per suluzioni integrate cum'è Samsung School, lavagne interattive o per stampa sicura o a serie di chromebook Samsung assai successu.

servizii finanziarii

A sicurezza è u serviziu di u cliente di qualità sò i punti chjave di a suluzione cummerciale di Samsung per l'industria di i servizii finanziarii - da a prumuzione digitale è soluzioni di firma sicura à a pruvisione di sistemi di stampa di stampa pull-printing è soluzioni cloud Cloud Display.

Guvernu

I servizii di u guvernu devenu esse digitale per risponde à i bisogni di i citadini. Per quessa, Samsung offre à l'urganisazioni di u guvernu è l'autorità una larga gamma di soluzioni da e plataforme mobili sicure cum'è Samsung KNOX, chì hà una certificazione di sicurezza da u Dipartimentu di Difesa di i Stati Uniti, à u sistema Thin Client, stampa ecunomica Follow-me, promozione digitale, etc.

U più lettu d'oghje

.