Chiudi annunziu

Aieri era solu speculazione è oghje hè una realità. Samsung hà appena introduttu una nova camera intelligente via u so blog ufficiale Galaxy NX mini, chì serà veramente dispunibule in cinque versioni di culore. Camera Galaxy NX mini hè a camera di lenti intercambiabili più fina è ligera in u mondu oghje, pesa solu 158 grammi è misura solu 22,5 millimetri di spessore. A camera offre ancu un touchscreen flip-out 3-inch chì pò esse giratu finu à 180 gradi. Comu digià citatu da Samsung stessu, sta opzione hè adattata per e persone chì piace à piglià ritratti "Selfie".

Perchè hè una camera intelligente, vanta a presenza di NFC è WiFi per spartera istantanea di schedari cù l'amichi. Ùn sapemu micca in quale sistema operatore sò Galaxy NX mini hè in esecuzione cum'è u sistema hè speculatu per esse usatu Android o Tizen OS di Samsung. Da un puntu di vista di u software, però, a camera offre un spartera istantanea di fugliali in Flickr è Dropbox, cù l'utilizatore ottene 2GB di spaziu liberu in Dropbox dopu a registrazione. Stu significa chì Samsung ùn darà ogni Bonus Dropbox, comu si saria u casu cù Samsung, per esempiu Galaxy S5.

Samsung Galaxy NX mini offre ancu parechje altre funzioni populari chì utilizanu Tag & Go, vale à dì l'accoppiamentu di i dispositi via NFC. Pudete tandu sparte e foto via Link Mobile, Mandate e foto à finu à 4 dispositi simultaneamente cù a funzione Share Group è cuntrullà a camera remotamente cù un smartphone grazia à a funzione Remote View Finder Pro. Cum'è a ciliegina nantu à a torta, Samsung ammenta a capacità di trasfurmà facilmente Galaxy NX mini nantu à u Baby Monitor in tale manera chì a camera detecterà u sonu è se ne rileva qualcuna, manderà automaticamente una notificazione à u smartphone accoppiatu. Un altru impurtante hè a funzione Wink Shot. Questa funzione permette di cuntrullà a camera senza mani, mentre chì u sensoru prova di detectà u battitu d'ochju. Quandu site prontu à piglià una foto, simpricimenti lampassi è a camera pigliarà automaticamente a vostra foto dopu à 2 seconde.

A camera stessa offre ancu un sensor BSI CMOS di 20.5 megapixel, chì permetterà à i fotògrafi di piglià ritratti d'alta qualità senza alcun dettagliu esse registratu. Samsung aghjunghje chì Galaxy NX mini hà a più alta risoluzione in a so classe. Grazie à u sensoru d'alta qualità è u rendiment dispunibule, a camera hè capace di piglià ritratti cuntinui à una velocità di 6 frames per seconda. Si vanta ancu una velocità di l'otturatore di 1/16000 secondu.

Simultaneamente cù u novu Galaxy NX mini Samsung hà ancu introduttu un trio di novi lenti NX-M chì sò cumpletamente adattati à u corpu di a camera. NX-M 9mm F3.5 ED cù un disignu ultra-sottile è un angolo di vista largu, hè adattatu per e persone chì piacenu à piglià ritratti di paisaghji è "Selfie". NX-M 9-27mm F3.5-5.6 ED OIS a lente offre un zoom micro-compact è un disignu stilatu mentre hè abbastanza chjucu per mette in sacchetti è sacchetti. Grazie à a stabilizazione ottica di l'imaghjini, assicura chì e foto sò nitidi ancu s'è a manu di l'utilizatore trema. NX-M 17 mm F1.8 OIS hè destinatu à i fotògrafi chì volenu gode di l'effettu "Bokeh" nantu à e so foto, grazie à quale a ghjente si distingue da u sfondate sfocata. Sasmung hà ancu cunfirmatu chì a camera hè cumpatibile cù 15 altre lenti NX, ma per quale hè necessariu di utilizà una montura NX-M speciale (ED-MA4NXM). I sensori sò venduti separatamente.

 

U più lettu d'oghje

.