Chiudi annunziu

marchBlackBerry hà passatu per un tempu assai duru in l'ultimi mesi. Diversi agenzie di u guvernu americanu anu cessatu di utilizà i so smartphones in favore di i telefoni di funziunalità iOS a Android. Ultime à l'utilizatori Androidu serà aghjuntu da u presidente US Barack Obama stessu, chì duverebbe prestu principià cù un smartphone da Samsung o LG. A decisione stessu vene da a squadra di tecnulugia interna in a Casa Bianca, chì hà cuminciatu à pruvà versioni speciali di telefoni LG è Samsung.

Sicondu u Wall Street Journal, questi sò supposti telefoni assai mudificati chì, ancu s'elli sò simili à i mudelli dispunibili in u cummerciu, seranu assai ben assicurati è prutetti contru à qualsiasi misuse di e dati nantu à questu. A squadra di tecnulugia interna di a Casa Bianca participa à u sistema di sicurezza in i telefoni in cooperazione cù l'agenza di cumunicazione di a Casa Bianca. A prova di i telefoni hè sempre in i primi tempi, per quessa chì u presidente Obama cuntinueghja à aduprà un telefunu BlackBerry. Ancu s'è u tempu di a transizione à u novu telefunu ùn hè micca stabilitu, duverebbe succede prima di a fine di u so mandatu in 2017.

BlackBerry stessu, però, ùn hè micca troppu entusiasmu di a nova decisione di a Casa Bianca. A Casa Bianca hà utilizatu e so facilità per più di 10 anni, è datu a situazione finanziaria attuale di a cumpagnia, si pò parlà di un colpu severu. BlackBerry dichjara chì i so telefoni sò stati perfettamente adattati à i bisogni di l'agenzii di u guvernu americanu per mantene u più altu livellu pussibule di sicurità. LG hà dettu à u WSJ chì ùn era micca cunnisciutu di a Casa Bianca chì provava i so telefoni, mentre chì Samsung hà indicatu chì u guvernu di i Stati Uniti hà dimustratu recentemente un intensu interessu in i so dispositi.

* Fonte: WSJ

U più lettu d'oghje

.