Chiudi annunziu

Grazie à i so novi patenti, Samsung hà appena revelatu à noi ciò chì i mudelli futuri puderanu esse Galaxy Zoom a Galaxy Camera. A cumpagnia hà ricivutu una patente per u disignu di dui smartphones equipati di lenti d'alta qualità, cum'è quelli chì si trovanu in càmera prufessiunale. I telefoni intelligenti ùn sò micca i più sottili, ma vantanu camere chì metteranu Samsung chilometri davanti à a so cumpetizione.

In u primu casu, hè un telefunu cù una lente standard, chì pudemu truvà digià in Galaxy S4 Zoom o Galaxy Camera. Ancu s'ellu pudemu solu speculate annantu à un tali dispositivu oghje, puderia assai prubabilmente esse vendutu in una gamma di prezzu simili à u S4 Zoom. Di sicuru, per via di l'alta qualità di a camera, i cumprumessi da parte di l'hardware mobile avissiru esse cunsideratu, chì saria più debule, ma cumpiendu a so missione 100%.

In u sicondu casu, hè digià un telefuninu cù una lente 3D, grazia à quale Samsung hà da spinghje di novu i limiti di a fotografia mobile. In ogni casu, hè sempre troppu prestu per piglià cunclusioni nantu à sti dispusitivi. Tuttavia, ottene una patente cunfirma chì Samsung hà daveru travagliatu nantu à qualcosa cusì.

 

A manca: Smartphone cù lenti 3D; Right: Un smartphone cù una lente standard

* Fonte: SammyToday.com

U più lettu d'oghje

.