Chiudi annunziu

amuledComu pare, Samsung vole presentà trè tablette cù un display AMOLED questu annu. I novi benchmarks sta volta anu revelatu chì Samsung prepara ancu una versione più chjuca di 8.4 inch Galaxy TabPRO. I prudutti duveranu dunque rapprisintà una seria completamente nova Galaxy TabPRO cù display AMOLED, chì probabilmente serà vendutu à fiancu Galaxy TabPRO a Galaxy Nota PRO. In vista di e specificazioni dispunibuli, pudemu aspittà chì questi sò tablette d'altu rendiment cù alta risuluzione.

A più recente, Samsung hà ricevutu un certificatu per una tableta cù a designazione SM-T230, è cunziddi chì a registrazione hè stata fatta solu avà, pò esse a versione 7-inch. Galaxy TabPRO cù display AMOLED. A tableta vanta una risoluzione di 1280 × 800 pixels è un processore 4-core cù una frequenza di 1.4 GHz. Tuttavia, l'interessante hè chì stu processatore hè solu dispunibule in a versione cù supportu per e rete LTE. E versioni cù supportu WiFi o 3G cuntenenu un processore cù una freccia di 1.2 GHz è cuntene ancu 4 core. A tableta, cum'è l'altri dui, cuntene un sistema operatore Android 4.4.2 KitKat.

E duie versioni restanti, chì appariscenu in Internet sottu i designazioni SM-T800 è SM-T700, seranu eventualmente dispunibili. I dui mudelli offreranu hardware quasi identicu è tutti dui anu una visualizazione cù una risoluzione di 2560 x 1600 pixel. Tuttavia, a versione più chjuca offre solu 2GB di RAM, mentre chì a versione 10.5-inch packs 3GB di RAM. Questa versione offre ancu un processore Exynos 5 Octa cù una frequenza di 1.9 GHz è 1.4 GHz, 16 GB di almacenamiento è una camera posteriore di 7 megapixel. In fronte, per cambià, scuntremu una camera di 2 megapixel. Se l'infurmazione dispunibule hè vera, allora pudemu aspittà un rendimentu Galaxy TabPRO cù display AMOLED in ghjugnu / ghjugnu di questu annu.

* Fonte: Samsung; gfxbench

U più lettu d'oghje

.