Chiudi annunziu

samsung-galaxy-s5A battaglia cumpetitiva di quist'annu in u campu di i telefoni smartphones principia pianu pianu è hè chjaru chì Samsung vole batte a so cumpetizione. Dunque, ùn ci hè nunda di spiciali nantu à u fattu chì Samsung hà arricchitu u so propiu Galaxy S5 cù parechje funzioni chì supera a so cumpetizione. iPhone 5s batte Samsung è altri fabricatori cù a so funzione Touch ID, vale à dì u sensoru di impronte digitali. Tuttavia, ci sò 8 cose chì facenu Samsung Galaxy S5 megliu cà Apple iPhone 5s.

Impermeabile

Prima di tuttu, hè resistente à l'acqua è a polvera. Samsung Galaxy U S5 hè certificatu IP67, chì significa chì pò sustene finu à 30 metru d'acqua per 1 minuti senza esse danatu. Galaxy U S5 pò ancu ièssiri usatu pi nutari vidéos vicinu à l 'acqua. iPhone ùn hà micca ancu sta funzione, cusì deve esse usata in un casu impermeable s'ellu ci vole à arregistrà tali video.

Camera

Samsung Galaxy U S5 ùn hè micca battutu iPhone 5s solu cù una camera cù più megapixels, ma ancu cù funzioni aghjuntu. A camera hà una funzione di Focus Selective, grazia à quale l'utilizatore pò prima piglià una foto è poi determinà quale parte vole fucalizza. Questa hè una funzione simile à ciò chì offre a camera Lytro. Galaxy U S5 offre ancu a capacità di vede una vista di foto HDR in diretta prima ancu di edità a foto. Grazie à questu, unu sapi se HDR hè adattatu per una foto data o micca. È infine, sustene a registrazione di video 4K, anche se 1080p serà probabilmente utilizatu in a maiò parte di i casi.

Storage

Mentre iPhone 5s offre esclusivamente memoria integrata, spaziu di almacenamentu in Galaxy U S5 pò esse allargatu finu à 128 GB grazia à e carte microSD.

Modu di risparmiu Ultra Potenza

A vita di a bateria hè unu di i prublemi più grande cù i telefoni intelligenti. Samsung hè in u casu Galaxy U S5 hà decisu di risolviri creendu un novu Ultra Power Saving Mode, chì riduce e capacità è u rendiment di u telefunu à u minimu assolutu per salvà a bateria. Galaxy di colpu averà una visualizazione in biancu è neru è permette l'usu di solu l'applicazioni chì l'utilizatori consideranu più impurtanti. Questi sò basicamente SMS, telefonu è navigatore Internet. Ma ùn aspettate micca chì u vostru telefunu vi permette di ghjucà à Angry Birds.

A vita di a bateria hè stata allargata è ancu à u 10% di a bateria, u telefunu si scaricarà solu dopu à 24 ore di standby. À u cuntrariu Apple face i so telefoni più sottili è più sottili è sò da a sperienza persunale chì questu hà un effettu male in a vita di a bateria. So da sperienza persunale chì iPhone 5c pò esse scaricatu in solu 4 ore di usu attivu quandu hè cumpletamente carica. À u cuntrariu, era assai piacevule sorpresu da a vita di a bateria di u Nokia Lumia 520, chì aghju avutu a carica solu dopu à 4 o 5 ghjorni di usu normale.

http://samsungmagazine.eu/wp-content/uploads/2014/02/SM-G900F_copper-GOLD_01.jpg

Batteria rimpiazzabile da l'utilizatori

In cunnessione cù a bateria, ci hè un altru plus. Ogni bateria s'usa cù u tempu è dopu à uni pochi d'anni, vene un tempu quandu a vita di a bateria hè insupportable. In stu casu, ci sò dui ozzione. O una persona compra un novu telefuninu o simpricimenti riceve una nova bateria. Quandu iPhone ci vole à esse rimpiazzatu prufessiunale o in un centru di serviziu, ma in u casu di Samsung Galaxy U S5 apre solu a copertina posteriore è esegue una azione chì sapemu da i ghjorni di u Nokia 3310.

Mostra

A visualizazione di u novu Samsung Galaxy U S5 hè abbastanza grande è offre una risoluzione veramente alta. Tuttavia, Samsung hà spintu i limiti di a visualizazione Super AMOLED è l'arricchiu cù a capacità di adattà à l'ambienti circundante. Ùn parlemu micca solu di u cambiamentu di luminosità automatica, ma ancu di l'aghjustà a temperatura di u culore è altri dettagli, grazie à quale a visualizazione si adatta perfettamente à e cundizioni circundante.

Sensore di pulsazioni di sangue

È infine, ci hè l'ultima funzione unica. U sensoru di freccia di u core hè novu è hè statu urigginariamente speculatu per esse un cumpunente Apple iPhone 6 èWatch. In ogni casu, sta tecnulugia hè stata presa da Samsung è appiicata à u so novu flagship, chì permette di utilizà u telefunu cum'è un accessori di fitness. I dati registrati da stu sensoru sò mandati à l'applicazione S Health, chì monitorizza l'attività fisica è avvirtenu s'ellu duvete aumentà u ritmu o, à u cuntrariu, riposu per un tempu.

* Fonte: AndroidAutorità

U più lettu d'oghje

.