Chiudi annunziu

samsung-gearPraga, u 27 di marzu di u 2014 - I dispositi elettronichi chì ponu esse purtati in ogni mumentu nantu à u corpu o a robba sò sottu à l'etichetta wearabil l'ultima tendenza di a tecnulugia muderna. Samsung hà parechji novi rapprisentanti in a so cartera: Attrezzatura Fit, Material 2 a Gear 2 Neo. Seranu dispunibili nantu à u mercatu cecu per a prima volta 11 d'aprile di u 2014.

Sti dispusitivi intelligenti in forma di orologi sò una cumminazione di stile raffinatu, cunfortu è funzioni utili, grazia à quale l'utilizatore ferma constantemente in cuntattu cù u so circondu. Cunnettendu cù i telefoni smartphones Samsung, permettenu di riceve una chjama (Gear 2 è Gear 2 Neo), leghje SMS è e-mail, avvisà avvenimenti impurtanti da l'applicazione S Planner è avè parechje altre funzioni pratiche.

Samsung GearFit

U Samsung Gear Fit si adatta perfettamente à u polsu è hà una visualizazione Super AMOLED faciule da leghje. Grazie à una larga gamma di strumenti di fitness, hè l'addestratore perfettu, chì furnisce cunsiglii è cunsiglii persunalizati per a furmazione persunale. U prezzu di vendita cunsigliatu hè CZK 4 inclusa IVA.

samsung-gear-fit

samsung gear 2

U watch Gear 2 hà una camera 2 Mpix direttamente in a parte principale di u dispusitivu. Sò ancu novi equipati cù un portu infrared, chì pò esse usatu per cuntrullà, per esempiu, una TV. Una funzione intelligente hè ancu a capacità di circà u telefunu cù l'orologio. Quandu ùn pudete micca truvà u telefunu, cù l'aiutu di u sguardu, u telefuninu farà un sonu è truverete facilmente. L'orologio serà dispunibule in un culore di corpu grisgiu argentu cù una cinturina nera rimpiazzabile. U prezzu di vendita cunsigliatu hè CZK 7 inclusa IVA.

Samsung Gear 2 Neo

U Samsung Gear 2 Neo hà e funzioni di l'orologio Gear 2, ma a diferenza hè l'absenza di una camera integrata. Cum'è cù Gear 2, pudete aduprà per fà chjamate, leghje SMS, e-mail o aduprà u lettore di musica integratu cù l'opzione di cunnette à l'auriculare Bluetooth. L'offerta includerà un corpu di orologio neru cù una cinturina nera rimpiazzabile. U prezzu di vendita cunsigliatu hè di 5 IVA inclusa.

samsung-gear-2

Per quelli chì anu interessatu in altri culori di cinturini, una offerta serà preparata in a sezione di l'accessori.

Gear 2 è Gear 2 Neo - prezzu cinturione 1 CZK inclusa IVA.

- Marrone

- Aranciu

- Grisgiu

Gear Fit - u prezzu di a banda hè 649 CZK cumpresi VAT.

- Aranciu

- Grisgiu

samsung-gear

U più lettu d'oghje

.