Chiudi annunziu

Crittercismu, chì tratta di l'stabilità di diversi cumpunenti di u software, hà fattu una ricerca estensiva nantu à a stabilità di i sistemi operativi. Android a iOS . A ricerca era principarmenti interessata in quantu à spessu i sistemi è l'applicazioni si sbattenu nantu à elli, è sicondu i risultati publicati, l'ultima versione di u sistema operatore da Google hè finu à 2 volte più stabile di u sistema operatore. iOS 7.1 d Apple.

Tuttavia, sti 2 versioni ùn eranu micca i soli chì sò stati pruvati, perchè a ricerca include ancu altre versioni è riguardanti Androidhà fattu u peghju Android 2.3 Gingerbread cù una probabilità di crash di l'applicazione finu à 1.7%, versioni più recenti Androidu da 4.0 Ice Cream Sandwich à Android Tuttavia, 4.4 KitKat hà solu una probabilità di 0.7% di crash di l'applicazione. Tuttavia, a situazione hè assai peghju Apple, chì iOS 6 à iOS 7 anu 2.5% è 2.1% di probabilità di crash di l'applicazione, rispettivamente iOS In ogni casu, in 7.1 a situazione migliora, ancu cusì hè solu 0.1% più stabile di ciò chì era Android 3 anni fà cù a versione 2.3 Gingerbread.

Siccomu era una ricerca estensiva, l'stabilità generale di i telefoni smartphones era ancu monitorata, induve da i ranchi Apple megliu postu iPhone 5, z Androidpoi smartphones da Samsung. In ultimamente, dunque, u studiu certamente ùn hà micca piace à l'avvucati Apple è u so iOS dichjarà chì iOS hè assai più stabile chè Android.

* Fonte: Crittercismu

U più lettu d'oghje

.