Chiudi annunziu

Hè certamente una quistione chì ogni fan di stu giant tecnologicu hà dumandatu almenu una volta. È ùn hà mancu bisognu à esse un fan, perchè Samsung hè attualmente quasi in ogni locu intornu à noi, perchè in più di i dispositi mobili, camere è televisioni, pruduce ancu forni à microonde, lavastoviglie, lavatrici, frigoriferi, aspiratori è assai di più. . È ciò chì hè di a situazione quandu u vostru zitellu vi dumanda ciò chì Samsung significa veramente? Avemu una risposta per quessa.

A parolla Samsung ùn hè micca surprisa cumposta da duie parolle coreane, à dì "Sam" è "Sung", chì si traduce in "trè stelle", o "trè stelle". Ma chì hà u logu Samsung inseme cù e trè stelle? In u 1938, u primu magazinu di vendita hè statu stabilitu in Daegu, in Corea di u Sudu, cù u nome di a marca "Samsung Store", chì u logu avia esattamente trè stelle in questu, è hè stata cusì finu à a fine di l'anni 60, quandu u logu hè statu. cambiatu per tuttu u decenniu è lasciatu solu un grisgiu trè stelle è l'inscription SAMSUNG scritta in latinu. Dopu, à a fini di l'anni 20, u logu hè statu riprogettatu à un simile, ma u font è u culore utilizatu hà cambiatu, cù l'arrangementu è a forma di e trè stelle. Stu logu durò finu à marzu di u 70, quandu hè statu cambiatu à quellu chì sapemu oghje.

Ma u trè stelle ùn hè micca u solu significatu chì a parolla Samsung pò ammuccià. U caratteru cinese per a parolla "Sam" significa qualcosa cum'è "forte, numerosi, putente", mentri u caratteru per a parolla "Sung" significa "eternu". Allora avemu "putente è eternu", chì à u primu sguardu sona cum'è a propaganda di qualchì regime totalitariu, ma à u sicondu sguardu pudemu capisce chì si adatta veramente, perchè Samsung hè una di e cumpagnie tecnologiche più putenti, forti è più grandi in u mondu. mondu è ellu hè solu 24 anni da celebrà seculu vechju anniversariu di a so marca. È chì a cumpagnia averà certamente qualcosa per celebrà, sapete chì durante a so esistenza, Samsung hà ancu riesciutu à fundà a so propria squadra di baseball prufessiunale?

* Fonte: studymode.com

U più lettu d'oghje

.