Chiudi annunziu

Ricertamenti, Samsung hè stata visibilmente focu annantu à a pruduzzione di prudutti wearable, è trà elli seranu u Samsung Fingers, un guante intelligente appena annunziatu da Samsung. U so usu primariu serà di interagisce cù i telefoni smartphones, ma serà sempre capace di funziunà cum'è un dispositivu stand-alone grazia à u so display 4K Super Emo-LCD, a camera 16 MPx è ancu offre supportu 5G. In quantu à a bateria, l'utilizatore ùn deve micca preoccupatu di scaricamentu in tuttu, cum'è a fonte di carica serà u Sun cù l'aiutu di a tecnulugia S Charge.

Samsung Fingers offre ancu una grande funzione per quelli chì ùn piace micca esse in cumpagnia. Cù un gestu simplice, u dispusitivu pò imite u sonu di u ventu, creendu una zona intornu à l'utilizatore in un raghju di almenu 6 metri, in quale a persona in quistione averà un locu per sè stessu. Tuttavia, questu ùn hè micca l'unicu gestu, perchè u guantu pò ancu esse usatu per chjamà, cusì l'utilizatore pò literalmente inizià una chjama cù un gestu di metallo, o accettà è rifiutà cù altri gesti.

Per quelli chì ùn anu micca capitu, questu hè un scherzu d'aprile direttamente da l'attellu di Samsung. È senza dubbitu hè fantastico, forse in u futuru vedemu un guanti simili per veru.

* Fonte: Samsung Dumane

U più lettu d'oghje

.