Chiudi annunziu

o2-smart-tvPraga, u 2 d'aprile di u 2014 - Samsung hà una nutizia interessante per l'utilizatori di Smart TV. Da oghje, truverete l'applicazione O2 TV in u menù, chì offre una selezzione di finu à mille filmi. L'applicazione hè dispunibule per i Samsung Smart TV fabbricati in 2012 è 2013 (serie E è F)

Dopu avè pagatu a tarifa di affittu in quantità di 30 CZK per i filmi più antichi è 55 CZK per i filmi novi l'utilizatore pò vede u filmu finu à 24 ore dopu u pagamentu. À u listessu tempu, u numeru di vista ùn hè micca limitatu, cusì pò ancu esse ghjucatu parechje volte in una fila. A basa di dati di filmi O2 TV serà in espansione constantemente. Durante ogni mese offre circa 30 tituli novi.

"O2 TV hè un altru di i numerosi servizii chì usemu per espansione l'opzioni di divertimentu cù i Samsung Smart TV. Hè una bella manera di godere legalmente di i filmi più antichi è più recenti à una frazione di u prezzu di un bigliettu di film. hà dettu Pavel Mizera, Specialista di cuntenutu Smart TV da Samsung Electronics Czech è Slovak.

O2 TV offre micca solu filmi cechi, ma ancu filmi di produzioni maiò Studi di Hollywood cum'è The Walt Disney Company Limited, Warner Bros Entertainment Inc., Sony Pictures Television International o Universal Studios International BV A ricerca di filmi hè chjara, postu chì u serviziu permette a navigazione è a ricerca cum'è in un catalogu in linea. A lista di tituli hè ancu cumplementata da l'imaghjini illustrativi è campioni video. Dopu à login, l'utilizatori anu una visione generale di l'imaghjini attuali è acquistati prima. Puderanu ancu aghjunghje filmi à i so preferiti è cumprà più tardi à un tempu più còmuda.

Cum'è l'unicu fabricatore di televisori intelligenti, Samsung hà travagliatu per un bellu pezzu annantu à u sviluppu di applicazioni puramente lucali in modu di purtà qualcosa di più à i telespettatori in più di e trasmissioni televisive regulari. Ampliendu l'offerta per include O2 TV, cunfirma a so pusizioni di punta in questa zona, postu chì i pruprietarii di Smart TV ponu sceglie trà un totale di più di quaranta applicazioni.

I televisori Smart Samsung ùn sò micca solu una porta d'entrata per una bundanza di divertimentu, ma ancu un enabler u metudu di cuntrollu più avanzatu televisione. Un sistema rivoluzionariu per ricunnosce i cumandamenti di voce è cuntrullà cù movimenti intuitivi Interazione intelligente permettenu di realizà una varietà di cumandamenti, cum'è cambià u canali o aumentà o diminuite u voluminu, senza avè bisognu di truvà u cuntrollu remoto.

o2-smart-tv

U più lettu d'oghje

.