Chiudi annunziu

SamsungU Wall Street Journal hà publicatu una nova entrevista cù u presidente di Samsung Media Solution Center, Won-Pyo Hong. A cunversazione fucalizza principarmenti in u futuru di a piattaforma Tizen, u successu di u serviziu di musica Milk Music di Samsung, a cunnessione di i telefoni è altri dispositi à i vitture, è altre cose chì eranu più ligati à hardware è software chì cose interessanti da l'internu di a cumpagnia.

Una di e prime dumande in l'entrevista era nantu à u serviziu di Musica di Latte. Won-Pyo hà cunfirmatu chì a cumpagnia hà vistu 380 000 scaricamentu di l'app store finu à a data, cusì hè ancu troppu prestu per chjamà successu. Samsung vole espansione u serviziu à altri tipi di dispusitivi, cumprese pasticchi è computer. Hè ancu previstu di lancià un serviziu premium chì offre funzioni supplementari.

A cumpagnia hè ancu cunsiderà entre in u mercatu di l'automobile, simili à Apple è Google. Samsung vole ancu offre u so propiu sistema di infotainment, ma ùn vole micca aduprà u so propiu sistema, ma l'interfaccia MirrorLink, chì hè stata in u mercatu per parechji anni. I dispositi di Samsung duveranu sustene l'interfaccia MirrorLink per parechji fabricatori, ma Samsung ùn hà micca revelatu in tuttu ciò chì i fabricatori di vitture seranu implicati. Ma unu di elli serà definitu BMW, cum'è a cumpagnia hà prisentatu a cumpatibilità di i so orologi è smartphones cù vitture elettriche da BMW. Samsung hà ancu insinuatu indirettamente chì in u futuru pudemu cuntà cù vitture intelligenti chì ponu guidà elli stessi:"U sviluppu tecnologicu avanza assai più veloce chè mai. Se imaginate qualcosa chì diventerà una realità in 10 anni, hè assai prubabile chì a tecnulugia serà dispunibule in cinque anni. Questu hè esattamente ciò chì ci hè accadutu in questu mercatu per l'ultimi 20 anni ".

Won-Pyo Hong hà ancu suggeritu chì Samsung puderia cumprà una cumpagnia di cartografi in u futuru. Ellu dichjara chì mentre Samsung hè un venditore maiò di i dispositi mobili è hè interessatu à sviluppà i so servizii di locu, hè sempre vicinu à inizià u travagliu nantu à tali software. Ma da una perspettiva generale, u software hè una parte critica di l'affari di Samsung. A cumpagnia investe assai più soldi in u sviluppu di software cà in u sviluppu di hardware, postu chì si preoccupa di furnisce una sperienza d'utilizatore unica. À u listessu tempu, a cumpagnia hè assai interessata in i diseggiani di u software, chì ùn significa micca chì ùn importa micca l'impiegà di i programatori. Parechji di i so servizii sò attualmente dispunibili solu per i dispositi Samsung, postu chì u più grande rivenutu di Samsung vene da a vendita di hardware. Ma questu pò cambià in u futuru.

samsung-gear-solo

Ci era ancu dumande nantu à a piattaforma Samsung Tizen. U sistema operatore di Samsung hà fattu u so debut in l'orologi intelligenti Gear 2 è Gear 2 Neo, è duverebbe dopu fà a so strada à i primi telefoni è tablette. Frà altri, serà u Samsung ZEQ 9000, per quale a cumpagnia hà dumandatu senza successu per una marca di l'USPTO. Won-Pyo dice chì a cumpagnia hà intenzione di offre Tizen cum'è un sistema operatore supplementu à fiancu di e soluzioni esistenti, ancu s'è i piani interni anu suggeritu chì Samsung hà pensatu à finisce a produzzione di i dispositi cù Androidom per via di una nova demanda cù Apple. Tuttavia, pò esse una certa verità à sta dichjarazione.

Samsung vole unificà a so elettronica è vole chì tutti i dispositi, cumpresi l'apparecchi di casa, per aduprà una sola piattaforma. Questu puderia assicurà a cumpatibilità 100 per centu in u so prughjettu "Internet of Things". Questu hè un prughjettu chì Samsung vole unificà a cooperazione di i dispositi individuali è vole chì questi dispositi puderanu cumunicà cù l'altri cù l'intervenzione minima di l'utilizatori. Una quantità d'applicazioni puderia ancu esse dispunibule nantu à a piattaforma Tizen, cum'è HTML 5 ghjoca un rolu chjave in questu sistema, è Samsung crede chì HTML 5 hà un gran futuru è un gran numaru d'applicazioni pò esse custruitu nantu à questu.

samsung_zeq_9000_02

* Fonte: WSJ; sammy oghje

U più lettu d'oghje

.