Chiudi annunziu

I virus informatici ùn sò più solu una minaccia per l'urdinatori. Cù l'avventu di i dispositi intelligenti, i virus anu fattu u so modu à i telefoni è i tablette, è ponu prestu prestu à i televizii intelligenti. Oghje, i Smart TV rimpiazzanu sempre più i TV tradiziunali, è hè precisamente a so maturità di u software chì pone una seria minaccia per elli. Eugene Kaspersky hà dichjaratu chì duvemu lentamente cumincià à preparà per l'arrivu di virus in Smart TV.

U stumbling block in stu casu hè a cunnessione Internet. Hè supportatu da ogni Smart TV è furnisce accessu à parechji servizii è applicazioni, cumpresu un navigatore Internet. Eppo, grazia à u fattu chì i sviluppatori ponu facilmente creà minacce per Android è da u tempu à u tempu creanu minacce à iOS, simu solu à un passu da l'emergenza di i primi virus "di televisione". L'unica diferenza hè chì a TV hà un display più grande è un telecomando. Ma Kaspersky hà digià dichjaratu chì hà sviluppatu un prototipu di software antivirus per Smart TV è pensa à liberà a so versione finale in u mumentu chì e prime minacce appariscenu. U centru di R&D di Kaspersky hà registratu 315 attività l'annu passatu è registra milioni di attacchi in u mondu ogni annu. Windows, millaie di attacchi nantu Android è uni pochi di attacchi iOS.

Ma chì vi pareranu i virus per Smart TV? Ùn aspettate micca chì bluccà u vostru accessu à l'applicazioni. I virus TV seranu più cum'è adware chì interromperà u vostru cuntenutu di visualizazione cù publicità indesevule è cusì ùn puderà micca vede u cuntenutu senza prublemi. Ma ùn deve esse tuttu. Hè pussibule chì i virus pruvate d'ottene dati di login da i servizii chì l'utilizatore usa in u so Smart TV.

Samsung SmartTV

* Fonte: u Telegrafen

U più lettu d'oghje

.