Chiudi annunziu

SamsungPraga, u 25 d'aprile di u 2014 - A quinta generazione prevista di u smartphone Samsung GALAXY S hè digià in vendita. I so patroni in u mondu sanu gode di a tecnulugia avanzata chì hè GALAXY S5 carica. In a so scuperta, ghjunghjenu ancu à e funzioni chì sò ammucciati durante una cunniscenza superficiale cù u telefunu, ma chì, quandu sò revelati, facenu l'usu di ogni ghjornu di u telefunu ancu più piacevule.

Eccu una lista di 8 funzioni utili chì GALAXY S5 nasconde per i so patroni:

1. Pudete scrive nantu à a visualizazione cù un lapis

Samsung GALAXY U S5 hè dotatu di una schermu elettrostatica toccu chì permette di scrive nantu à u screnu cù una penna, unghji, o ancu a punta di un lapis ordinariu.

[Cumu aumentà a sensibilità di u toccu]

Attivate sta funzione in u menu Settings - Display - Aumenta a sensibilità di u toccu, o via Selezziunà a sensibilità di u toccu da 22 menu rapidi cù icone chì sò visualizati semplicemente trascinendu a barra di notificazione cù dui dita in cima di u screnu.

2. Inclinate horizontalmente GALAXY S5 è scopre canzoni simili

Quandu ascolta canzoni, pudete facilmente scopre canzoni simili senza circà in linea o dumandà à i vostri amichi. Basta GALAXY Inclinate u S5 à un latu è truverete esattamente a canzone chì site in umore. I cunsiglii sò fatti nantu à l'analisi di u generu, l'accordu, a fonte è altri aspetti di a musica chì hè ghjucata. Quantu più canzoni avete almacenatu in u vostru telefunu, più cunsiglii precisi uttene.

[Raccomandazione di musica basata nantu à a canzone attualmente in riproduzione]

Quandu si sente a musica in l'applicazione di lettore di musica GALAXY Inclinate l'S5. Questu hà da vede una lista di "canzoni cunsigliate per mè", chì include canzoni simili à quelli chì avete guardatu in u vostru dispositivu.

3. Novi modi di tirò - Tour virtuale è piglià una foto è edità

Trà una mansa di novi modi di spara cù GALAXY A visita virtuale è Pigliate una foto è edità spiccà u più nantu à u S5. In u modu Virtual Tour, pudete piglià una seria di foto mentre tenete a camera in manu. Quandu avete finitu, una riproduzione di e foto catturate serà automaticamente generata nantu à u screnu. Pudete ancu creà una maghjina in muvimentu cumincendu u modu è seguite l'istruzzioni di sparatura (avanzate, destra o manca).

U modu di cattura è edità permette di edità e foto immediatamente dopu a cattura cù diversi effetti. L'imaghjini sò catturati in successione rapida, cusì pudete aduprà l'effetti Best photo, Best face, Dramatic shot, Fade out o Shifted shot. Tù dinù ponu facirmenti scaricà sfarenti maneri di sparà da Samsung Apps da appughjà u buttone Scaricatu à u fondu di a lista Modi.

[Modalità Tour Virtuale]

[Modu di scatta è edità]

4. Modu privatu per u cuntenutu cunfidenziale

Cumu duvete almacenà u cuntenutu chì ùn vulete micca sparte cù l'altri? GALAXY U S5 supporta "Modu Privatu" chì nasconde photos, video, musica, arregistramentu è schedari in u cartulare My Files da l'occhi indiscreti di l'altri. U cuntenutu salvatu in questu modu apparirà solu nantu à u screnu in Modu Privatu, cusì ùn serà micca visibile quandu u modu hè off. Se vi scurdate di cumu sbloccare u vostru cuntenutu privatu, avete bisognu di resettate u vostru telefunu.

 

[Modu Privatu On] [Modu Privatu Off]

Prima, sceglite Modu Privatu in Settings è sceglite un metudu per sbloccare u modu. Allora selezziunà i schedari à esse piattu è cliccate "Move à privatu in u menù". Stu vi creà un icona serratura accantu à u schedariu sceltu. U vostru schedariu hè avà sicuru.

5. Vede a storia di a cumunicazione di a persona chì site attualmente à parlà à u telefunu

Samsung GALAXY S5 mostra informace circa a persona chì vulete cuntattà per telefonu, quandu fate una chjama, riceve, o in mezu à una conversazione.

[Mostra l'ultima cumunicazione cù a persona in u telefunu]

Andà à Settings - Call - Mostra l'infurmazioni di u chjamante. L'attività recente nantu à a reta suciale Google+ è i chjamati è i missaghji precedenti trà voi seranu visualizati.

6. Un gruppu di l'applicazioni più usate Toolbar

A toolbar offre un accessu rapidu à e vostre applicazioni preferite. Puderanu esse lanciati da ogni schermu, chì vi permette di multitask.

[Attivà a Toolbar] [Toccate l'icona Toolbar] [L'applicazioni incluse in a Toolbar si espanderà]

Per accede à sta funzione, tirate a barra di notificazione da a cima, cliccate nantu à l'icona Toolbar in u pannellu rapidu, o andate à Settings - Toolbar, è attivate l'icona in a forma di un cercolu biancu cù trè punti. Mantene u vostru dettu nantu à l'icona Toolbar è appughjà Edit in cima per selezziunà l'applicazioni chì vulete aghjunghje à a toolbar.

7. Designate quelli cù quale avete spessu missaghju cum'è Destinatarii Importanti

E persone chì u testu spessu averà una icona marcata Destinatariu Importante apparisce in cima di l'app di messageria. Questu hà da accelerà a cumunicazione per SMS, cum'è tuccate simpricimenti l'icona di unu di i Destinatarii Importanti ghjustu in cima di u screnu per mandà o riceve missaghji.

[Preme "+" per aghjunghje un destinatariu impurtante. Un icona hè creatu. ]

Press u buttone "+" in l 'applicazzioni testu. Selezziunà i Destinatarii Importanti da u vostru Inbox o l'indirizzu. Pudete aghjunghje sin'à 25 Destinatarii Importanti.

8. Chjama popup di notificazione - fate una telefonata è utilizate una altra app à u stessu tempu

In una situazione induve l'utilizatore usa una applicazione, a visualizazione cambierà automaticamente à u screnu di a chjama durante una chjama entrante è l'applicazione serà sospesa. Ma micca in casu GALAXY S5. Vi avvisà di una chjama entrante cù una finestra pop-up, chì vi permette di cuntinuà aduprà applicazioni durante una telefonata senza prublemi.

[Popup appare quandu qualchissia chjama mentre usa un'altra app]

Andà à Settings - Chjama è verificate Call Notification Windows. Un popup hè attivatu invece di cambià u screnu. Premendo l'icona di parlante in u centru di a finestra popup, inizià una conversazione mentre continuate a vostra attività originale.

Novu smartphone Samsung GALAXY In più di sti funzioni nascosti, u S5 hè dotatu di una camera avanzata d'alta definizione, tecnulugia di trasferimentu di dati LTE veloce è affidabile, u primu sensoru di freccia cardiaca integrata in u telefuninu in u mondu, una longa durata di a bateria, resistenza à l'acqua è a polvera IP67, un sensor di impronte digitali. , una nova UX è parechje altre funzioni.

"GALAXY U S5 hè u pruduttu chì cumpre più fedelmente e funzioni basiche di i telefoni intelligenti. Samsung hà focu annantu à migliurà e funzioni chì sò essenziali per l'usu di ogni ghjornu, cum'è a camera, l'internet, e funzioni di fitness è a vita di a bateria.", hà dettu JK Shin, Direttore Generale è Presidente di e Divisioni IT è Comunicazioni Mobile di Samsung Electronics.

U più lettu d'oghje

.