Chiudi annunziu

Picculu corpu è grande core. Questu hè ancu cumu possu descriverà a camera mirrorless Samsung NX100. À u primu sguardu, assai persone classificanu sta camera cum'è una camera digitale turistica. Ma u cuntrariu hè veru. Samsung hè andatu sopra è oltre cù sta camera è ci hà purtatu una camera maravigghiusa à un prezzu bassu. Parechji sperti accunsenu chì i SLR più economici sò spessu mali in termini di prezzu / rendiment. È sò ragiuni, perchè sta "camera" hè assai sottu à u prezzu di SLR più prezzu è piglia foto assai megliu.

Dopu à unpacking, a prima cosa chì vene in mente hè: "Stu picculu dispusitivu piglia veramente ritratti di qualità SLR?" Cù a piccula lente 20-50mm, face un duo abbastanza compactu è ùn aghju avutu micca prublema per portà a camera in ogni sacchetta di a giacca, si mette ancu in sacchetti più grande. Ancu cù guanti sottili, a camera manighja abbastanza bè, ma avete da esse attentu quandu tira; a superficia hè plastica più slippery è ùn truverete micca alcuna presa quì. Qualchidunu pò esse disappuntu da l'absenza di visore è flash, ma pò esse acquistatu.

In fronte, ùn truverete nunda, ma u logu Samsung, un LED è un buttone per sbloccare a lente. Quì venemu à un altru grande vantaghju. Lens. Un grande vantaghju di ogni camera reflex à una sola lente in paragunà à e camere compacte hè a pussibilità di cambià lenti. È questu hè esattamente ciò chì piacerà u fotografu principiante. Pò avè una camera à un prezzu bassu cù una bona qualità di foto, è quandu ellu sente chì hè ora di espansione i so accessori cù qualchì lente, puderà fà. Puderà ancu sceglie lenti da Canon o Nikon. Pudete cumprà un riduttore in a tenda, chì costa circa 25 € è vi guarantisci a compattezza cù lenti di una altra marca.

In u pacchettu truverete una lente, sicuru da Samsung. Hè eccellente per u principiu è per i ritratti occasionali. Hà dinò a funzione "i-Function", chì simplificà è accelerà l'accessu à i paràmetri impurtanti. Di i paràmetri, u modu di ripresa sequenziale vale a pena menzionate. Quandu si usa un SDHC cù una vitezza di 30 Mb/s, pò piglià 6 foto in una fila. Dopu ci vole 1 segundu per processà. Allora piglia duie foto cù un spaziu più chjucu è dopu u ciculu si ripete, piglia 6 foto più.

Ciò chì mi dispiace, però, hè u rumore quasi apparente. E questu hè digià à ISO 800, chì significa chì ùn puderete micca fotografà qualcosa di bellu è sharp in u bughju senza un stand o flash. Fortunatamente, aghju capitu cumu fà una foto senza rumore ancu in u bughju è ùn aghju micca un tripode cun mè. Pudete facilmente stabilisce a fotografia sequenziale, ISO à 400 è a velocità di l'otturatore à u valore necessariu. E poi tenete ghjustu u grillu. Una di e foto sarà sicuramente presa quandu ùn site micca mossa. In quantu à u video, a stampa hè bella, a resa di culore hè (cum'è cù e foto) stupente è a durata massima di 25 minuti hè abbastanza. Ciò chì mi dispiace hè l'assenza di paràmetri video. L'unicu ciò chì pudete aghjustà hè a luminosità di u video è a dimensione di l'apertura. L'otturatore hè stallatu da ellu stessu, chì ùn hè micca bonu per tutti l'utilizatori avanzati. E ancu ciò chì pò esse stabilitu pò esse solu "aghjustatu" prima di l'iniziu di l'arregistramentu, dopu ùn si pò fà nunda.

Un'altra cosa chì vale à dì hè a bateria. Hà una capacità di 1 mAh, chì hè a mità di quella di i telefoni smartphones d'oghje. Ma quì hè un altru. I càmera ùn anu micca un processore putente extra, ùn anu micca una schermu enormi, è ùn anu micca un software chì pò drenà a bateria in pocu tempu. Ma sinceramente ammettu chì sò abituatu à a resistenza di i telefuni mobili d'oghje, è dunque per abitudine spegne a camera dopu ogni foto. È venemu quì à un altru plus. Micca solu a bateria dura per parechji ghjorni, forse ancu una settimana, quandu l'accende / spegne, ma hè piacevule per accende è spegne constantemente, perchè ci vole circa 300 seconde per inizià è circa 2 seconde per accende. off, chì face stu tipu di batteria chì salva un abitudine addictive.

Cunclusioni

U Samsung NX100 hè veramente degne di menzione. Ùn hè micca una SLR di punta per 3 000 €, ma hè una bona camera chì piglia foto prufessiunale à un prezzu bassu. In modu persunale, aghju avutu sta camera per u sicondu annu è sò cuntentu. Hè assai magre, ligera, a bateria dura una settimana è possu cunfidassi ancu in cundizioni avversi chì sò fora di i limiti di e cundizioni per l'usu.

+ Rapportu qualità / prezzu di l'imagine
+ Dimensioni compatte
+ Cattura à RAW
+ Impugnatura comoda
+ Dui buttoni programmabili
+ Sistema di pulizia di sensori ultrasonici
+ Montatura di lenti
+ Divisione logica di marcati
+ Velocità AF in boni cundizioni
+ Riproduzione di culore
+ Velocità di accensione / spegnimentu

- AF in cundizioni peghju
- Un bruit presque apparent (déjà à ISO 800)
- Ergonomia
- Cuntrastu bassu è standard grisgiu JPEG

Parametri generale:

  • Torch: 1 300 mAh
  • Memoria: 1 GB di memoria interna
  • SDHC: finu à 64 GB (ricummandu di cumprà u più veloce pussibule)
  • LED: iè (verde)
  • Quaternu: 3 ″ AMOLED
  • Risoluzione: VGA (640 × 480 pixel)
  • Angulu di visibilità: 100%
  • Dimensioni: 120,5 mm × 71 mm × 34,5 mm
  • Pesu: 282 grammi (340 grammi cù a batteria è a carta SD)

FOTO :

  • Numero di pixel: 14 megapixels
  • ISO: 100 - 6400
  • Formatu: JPEG, SRW (formatu RAW)
  • Velocità d'otturatore: Da 30 s à 1/4000 s (lampadina massima hè 8 min.)

VIDEO:

  • Formatu: MP4 (H.264)
  • Sonu: mono AAC
  • Max. lunghezza: 25 min.
  • Risoluzione: 1280 x 720, 640 x 480 o 320 x 240 (30 fps)

Ringraziemu u nostru lettore Matej Ondrejek per a recensione!

U più lettu d'oghje

.