Chiudi annunziu

Google SlidesAssai accadutu in u mondu di u software in l'ultime settimane. Dopu anni d'aspittà, Microsoft hà liberatu Office per iPad è à u stessu tempu hà liberatu Office Mobile gratuitamente per tutti. Ebbè, pare chì Google vole ancu taglià un pezzu di torta, cusì ieri hà liberatu l'applicazioni gratuiti Docs and Sheets per mobile è tablette, creendu una vera cumpetizione per Word è Excel. Finu à avà, l'applicazioni sò state custruite direttamente in Google Drive, chì li rendeva praticamenti invisibili. Ma a liberazione di applicazioni separati significa chì Google hà fattu a so suite visibile nantu à e duie piattaforme - on Androidè ancu nantu iOS.

À fiancu di Docs è Sheets, però, Google prepara una terza applicazione, Google Slides. L'app duveria apparisce prestu nantu à e duie piattaforme è supportarà i telefoni mobili è e tablette, mentre chì PowerPoint di Microsoft pò esse usatu solu in tablette iPad. Tuttavia, PowerPoint è Office per iPad furnisce assai più funzioni, chì rende una visualizazione più grande più di una necessità. U settore di Google prubabilmente si focalizeghja solu nantu à e funzioni basiche è lasciarà u restu à a versione desktop, postu chì hà fattu un passu simili cù l'applicazioni Docs è Sheets, chì cumpetenu cù Office Mobile invece di Office in l'iPad.

Per d 'altra banda, Office per iPad richiede un abbonamentu à Office 365, chì costa 69 € annu in l'edizione Personale è 99 € annu in l'edizione Home. Ma Docs, Sheets è Slides seranu dispunibili gratuitamente. In tutte e trè applicazioni, i ducumenti seranu guardati in u nuvulu, ma se una cunnessione Internet ùn hè micca dispunibule, i schedari seranu temporaneamente almacenati in u almacenamentu offline. A cumpagnia finisce ancu u supportu per l'edità di documenti in l'applicazione Google Drive, chì richiederà l'utilizatori di scaricà l'applicazioni Docs and Sheets.

Google Slides

U più lettu d'oghje

.