Chiudi annunziu

Praga, u 2 di maghju di u 2014 - Samsung Electronics Co., Ltd hà ancu lanciatu l'addizzioni di questu annu à a famiglia di fotocamere intelligenti di a serie WB in u mercatu cecu. In più di l'ottica d'alta qualità, u so elementu cumunu hè ancu funzioni premium in prima linea di tecnulugia Tag & Go. In più, l'imaghjini catturati ponu esse spartuti istantaneamente grazia à a tecnulugia corde più Wi-Fi senza bisognu di aghjustà a trasmissione.

Tag&Go: sparte i ricordi cun un toccu

A tecnulugia rivoluzionaria Tag&Go di Samsung cunnetta e novi fotocamere di a serie WB cù smartphones o tablette cù solu un toccu. mettendu i dui dispositi inseme, senza bisognu di più cunfigurazione manuale. Parmette accessu à una gamma di funzioni chì facenu fàciule è istantanee per sparte l'imaghjini cù l'amichi o a famiglia. Per esempiu, e foto chì l'utilizatori vede nantu à a camera sò automaticamente mandati à u dispositivu mobile accoppiatu attraversu a funzione Auto Beam. Funzione Auto Share manda l'imaghjini subitu dopu à piglià à u smartphone, eliminendu a necessità di fà una copia di salvezza manualmente, mentre chì cù a funzione MobileLink unu pò selezziunà l 'imaghjini esattu à trasfiriri à u dispusitivu tilatica à fà urganizà l' images simplici è chjara.

Altre caratteristiche utili di e novi fotocamere Samsung WB includenu Visore luntanu, chì trasforma u vostru dispositivu mobile in un visor remoto. In questu modu, pudete cuntrullà i paràmetri di scattu è piglià una foto, mentre avè sempre un cuntrollu tutale di tutta a cumpusizioni, per esempiu una foto di gruppu.

Camera SMART Samsung WB2200F

I fotògrafi cun un ochju per i dettagli ponu avà ancu più vicinu à l'azzione cù a camera premium Samsung WB2200F. Hè furnutu cù un sopra standard Zoom otticu 60x è sensoru BSI CMOS 16MP, cusì l'imaghjini resultanti sò culurite è dettagliate cum'è scene reali. Ancu e foto scattate da una distanza conservanu dettagli impressiunanti è precisione. U zoom otticu unicu offre l'opzione di utilizà a doppia velocità, o di passà direttamente da zero à u zoom 60x, aumentendu a flessibilità di ripresa è u cuntrollu di l'imaghjini desiderate. Ci hè dispunibule Lente grandangolare da 20 mm. A registrazione video hè pussibule in alta qualità 1080/30p Full HD, chì i pruprietarii di a camera Samsung WB2200F ponu gode di u più chjucu dettagliu nantu à u display LCD hVGA 3-inch (75,0 mm). Mostra ancu l'EVF. U prezzu cunsigliatu di u Samsung WB2200F, chì hè in vendita in neru, hè 11 CZK cumpresa TVA.

Camera SMART Samsung WB1100F

A camera compacta Samsung WB1100F hè pensata per i fotografi avventurieri chì volenu avvicinà i mumenti impurtanti è sparte e so imagine cù a famiglia è l'amichi. Si distingue Zoom otticu 35x. Inseme cù Lente grandangolare da 25 mm a prufundità è a larghezza pò ancu esse catturata cù dettagli perfettamente chjaru. Dopu à l'impressionanti capacità di zoom, Samsung hà sviluppatu un buttone per a camera WB1100F Chjave di cuntrollu di velocità, chì vi permette di navigà attraversu diversi livelli di zoom cun rapidità è facilità. Hè per quessa chì ùn mancherete micca mumenti dettagliati quandu cuncentrate nantu à l'azzione. A Chjave di Controllo di Velocità pò ancu esse aduprata in u modu Panorama, chì pruduce belli imagine panoramiche cù dettagli nitidi. A camera Samsunf WB1100F serà dispunibule in neru. U prezzu cunsigliatu di u Samsung WB1100F hè 6 499 CZK inclusa VAT.

Samsung SMART Camera WB350F

L'elegante camera compacta Samsung WB350F hè dotata Zoom otticu 21x
a Lente grandangolare da 23 mm. Questu permette di zoom in un ughjettu da una grande distanza, o catturà un vastu paisaghju, sempre cù dettagli nitidi è una maghjina chjara. U WB350F hè ancu equipatu sensoru
16 MP BSI CMOS
, chì elimina a necessità di usà u lampu in situazioni o avvenimenti inappropriate, cum'è stu sensoru hà bisognu di menu lume chì i so contraparti convenzionali, sicuru senza perde a qualità di a foto. Un altru aspettu impressiunanti di stu dispusitivu hè a so capacità registra video Full HD à velocità 30 frames per seconda. Pudete fighjà nantu display LCD hVGA touch hybrid cù una diagonale 3 inch (75,0 mm). Questa visualizazione furnisce ancu una navigazione simplice è intuitiva cù l'icone è u testu. I diversi modi intelligenti chì venenu standard cù u WB350F rispondenu à a crescente dumanda di a capacità di edità l'imaghjini direttamente nantu à u dispusitivu. Inoltre, a camera hè capace di registrà direttamente l'imaghjini originali Dropbox. U Samsung WB350F serà dispunibule in biancu, neru, marrone, rossu è blu. U prezzu cunsigliatu di u Samsung WB350F hè 6 CZK inclusa VAT.

Camera SMART Samsung WB50F

A camera WB50F hè dotata Zoom otticu 12x a Sensore CCD da 16 MP. Inseme cù u lampu suave, ottene una qualità d'imaghjina ottima cù una illuminazione più suave è più naturale. I modi Smart Mode è Smart Auto sò standard nantu à u WB50F, chì offre una multitùdine di paràmetri diffirenti. Per esempiu, Smart Auto automaticamente selezziunate i paràmetri basati nantu à una analisi di a scena fotografiata. U Samsung WB50F vene in trè culori diffirenti cumpresi biancu, neru è rossu, è u so designu eleganti appellu à quelli chì volenu una camera di qualità è accessori di moda in unu. U prezzu cunsigliatu di u Samsung WB50F hè 4 CZK inclusa VAT.

Camera SMART Samsung WB35F

U Samsung WB35F hè statu creatu per l'amatori di fotografia esigenti chì volenu un dispositivu assequible cù capacità d'imaghjini impressiunanti. Cum'è u WB50F, hè equipatu Zoom otticu 12x a Sensore CCD 16MP, chì vi permette di catturà imaghjini unichi in una risoluzione nitida è culori vividi. Display LCD QVGA cù una diagonale di 2,7 inch (67,5 mm) assicura una navigazione faciule in paràmetri o editazione è spartera di i mumenti catturati. U WB35F hè ancu equipatu cù un modu Modu Smart per aghjustà u culore è a qualità di ogni imagine. Veni in quattru culori diffirenti (neru, rossu, biancu è viole). Prezzu cunsigliatu Samsung WB35F je
3 CZK inclusa VAT.

U più lettu d'oghje

.