Chiudi annunziu

Praga, u 2 di maghju di u 2014 - Samsung Electronics Co., Ltd., a cumpagnia di punta in u mondu in u campu di i media digitale è a cunvergenza digitale, hà ancu lanciatu Samsung in u mercatu cecu. GALAXY Camera 2, successore di u mudellu Samsung successu è assai premiatu GALAXY Camera.

Samsung GALAXY Camera 2 permette à l'utilizatori di prufittà pienamente di a piattaforma Android. U cuntrollu hè assai più intuitivu
è a risposta di u dispusitivu hè assai rapida. L'utilizatori trovanu u so modu intornu à e funzioni individuali assai facilmente è ponu fucalizza solu nantu à u mumentu ghjustu per una foto perfetta invece di paràmetri cumplessi di u dispositivu. Grazie à a vita di a bateria aumentata (2000 mAh), sta camera diventerà un cumpagnu predilettu per ogni occasione. Samsung Prezzu cunsigliatu GALAXY Camera 2 hè CZK 11 inclusa IVA.

Samsung GALAXY Camera 2 cattura immagini di qualità eccezziunale. U so sensore CMOS BSI 16MPix super-brillante pruduce una maghjina viva chì hè à tempu assai nitida è ricca di culore, assicurendu una luminosità perfetta per l'imaghjini catturati. Cù u zoom otticu 21x, i fotògrafi ponu avvicinassi più vicinu à i so sughjetti chè mai. Samsung GALAXY Camera 2 hè carattarizatu da una velocità ultra-alta, soprattuttu grazia à l'aghjurnamentu di u processore à un processore quad-core 1,6 GHz, chì sustene 2GB di RAM. A memoria interna hè cunnessa à l'almacenamiento in nuvola di Dropbox, chì grazia à una offerta esclusiva dà à l'utilizatori 50 GB di spaziu liberu per dui anni, cusì i fotògrafi ùn anu più da preoccupari di esce da memoria.

Sparte di e foto scattate nantu à Samsung GALAXY Camera 2 diventa assai simplice grazia à e tecnulugia avanzate Wi-Fi è NFC. A camera hè dotata di una nova funzione "Tag&Go" chì facilita l'accoppiamentu GALAXY Camera 2 cù altri smartphones è dispusitivi chì sò furnuti cù a tecnulugia NFC, cusì chì e foto pigliate ponu esse vistu nantu à una larga gamma di dispusitivi. A funzione Photo Beam assicura chì l'imaghjini chì l'utilizatore vede in a so camera hè automaticamente mandata à i dispositi accoppiati, mentre chì a funzione Mobile Link li permette di selezziunà e foto chì volenu trasfiriri à u so smartphone. Samsung GALAXY Camera 2 hè dotata di una funzione Remote Viewfinder, chì vi permette di cuntrullà a camera cù u vostru smartphone.

Grazie à a funzione Smart Mode, l'utilizatori ponu sceglie trà 28 modi di scattu predeterminati chì dà à e foto un aspettu prufessiunale o creativo. Per quelli chì ùn sò micca sicuri di quale modu di ripresa volenu sceglie, a funzione Smart Mode suggerisce u più adattatu basatu nantu à a foto presa. Prima, analizà a scena data, piglia in contu e cundizioni di illuminazione, u scenariu è l'uggetti, è poi ricumandemu u modu intelligente ottimali, perchè a foto presa hè assolutamente perfetta.

I video ponu ancu esse arricchiti cù effetti unichi grazia à funzioni cum'è Multi Motion Video, chì permette di stabilisce a vitezza di registrazione è cusì creanu scatti accelerati o rallentati. I filmi ponu esse catturati finu à ottu volte più lentu è viceversa finu à ottu volte più veloce di u normale. GALAXY Camera 2 facilita ancu i fotògrafi à aduprà app populari cum'è Paper Artist o Xtremera per edità e so imagine direttamente in a camera.

GALAXY Camera 2 serà dispunibule in biancu è neru.

U più lettu d'oghje

.