Chiudi annunziu

Quandu Samsung hà introduttu Galaxy S5, assai pirsuni si dumandavanu perchè Samsung ditched the leatherette è optò per una copertina posteriore perforata. A prima spiegazione logica chì vene in mente hè chì hè in relazione cù l'impermeabilità è a resistenza di u polu di u dispusitivu, postu chì a pelle ùn hè micca esattamente un materiale chì vulete pulizziari. Ma Samsung clarifica tuttu è dichjara nantu à u so situ web perchè hà decisu di utilizà un novu materiale chì si senti cum'è plastica gommata in e mani.

Samsung spiega nantu à u so situ web: "Una capa fina perforata hè aghjuntu à a copertina posteriore è a copertina hè dopu attaccata à u quadru elegante. I picculi buchi nantu à a copertina posteriore sò disposti ritmicamente, chì piace à l'utilizatore quandu toccu a copertina posteriore cù i dita. I materiali unichi utilizati per u riempimentu dannu à l'utilizatori una sensazione calmante quandu tenenu u telefunu. Se l'avemu cunghjuntatu cù una tappa perforata è un materiale cusì suave cum'è a pelle d'ovinu, allora Galaxy L'S5 offre una presa di manu veramente ottima".

Dapoi chì Samsung hà pensatu à applicà l'impermeabilizazione ancu à i so altri dispositi, aspittemu chì questu materiale diventerà una parte integrante di i dispositi futuri, almenu in u futuru prevedibile. Da l'esperienza persunale, possu dì chì u materiale si senti assai piacevule in e mani, per un'altra banda, ùn si pò micca caccià a sensazione chì u plasticu più prezzu è sottile hè sempre ammucciatu sottu. À u cuntrariu, u leatherette pare premium, ma ùn pudete micca sbarazzà di a sensazione chì u dispusitivu hè slipping in i vostri mani. À a fine di a so presentazione, Samsung assicura chì Galaxy S5 era "fattu per a ghjente", cum'è Galaxy Cù III a Galaxy S4.

* Fonte: Samsung

U più lettu d'oghje

.