Chiudi annunziu

Avemu intesu parlà di novi tablette cù schermi AMOLED dapoi uni pochi di mesi, ma finu à avà ùn era micca sicuru cumu si chjamanu sti dispositi. Ma cù a data di liberazione s'avvicina, avemu da ottene una nova infurmazione chì indica direttamente chì Samsung hè digià finalizendu u travagliu nantu à i so prudutti è avarà daveru u tempu di liberà in ghjugnu / ghjugnu. Sicondu a nova infurmazione, i novi pasticchi deve esse chjamatu Samsung GALAXY Tabulazione S

GALAXY A cuntrariu di l'altri mudelli, a Tab S serà dispunibule solu in duie versioni di taglia. In particulare, serà una versione cù una 8.4-inch è una versione cù un display AMOLED 10.5-inch. Ancu s'è i pasticchi offrenu una risuluzione di 2560 × 1600 pixel, sta volta seranu i primi dispositi in u mondu cun un display AMOLED cù una tale risuluzione. A tecnulugia AMOLED hè una scelta rivoluzionaria è adatta, cum'è a tecnulugia hà un pocu cunsumu d'energia è à u stessu tempu furnisce una qualità d'immagine alta, chì hè ancu pruvata da Samsung. Galaxy S5 è parechji altri prudutti chì Samsung hà liberatu in u passatu. Da un puntu di vista storicu, questu hè a seconda tableta cù un display AMOLED da Samsung. U primu hè statu liberatu in u 2011 è ùn era micca etichettatu Galaxy Tab 7.7, ma à l'epica era più una demo di tecnulugia chè un pruduttu pruduttu in massa.

Sorprendentemente, però, Samsung GALAXY A Tab S pò vantà un altru primu. Serà a prima tableta di a cumpagnia chì includerà un sensor di impronte digitali, superendu cusì a cumpetizione Apple. Hè statu speculatu chì ellu aduprà u sensoru di impronte digitali Touch ID digià nantu à l'iPad Air è l'iPad mini 2a generazione, ma questu ùn hè micca successu è u sensoru restava solu una materia. iPhone 5s. Samsung GALAXY A Tab S deve aduprà impronte digitali per sbloccare u dispusitivu, pagà via PayPal, accede à u Cartulare Privatu, è infine cum'è un modu per accede à a tenda di Samsung Apps. Samsung hà ancu pensatu à presentà un altru novu pruduttu, solu solu per a serie GALAXY Tab S. A novità hè tichjata Multi-User Login è, cum'è u nome suggerisce, sustene parechji prufili d'utilizatori in un dispositivu, chì pò diventà. GALAXY Tab S è una soluzione adatta per imprenditori o famiglie numerose. Questa hè una funzione nativa Androidu, arricchitu cù u supportu di sensori di impronte digitali.

TabPRO_8.4_1

Sorprendentemente, avemu ancu amparatu nutizie nantu à u disignu. Disegnu GALAXY Ancu se a Tab S hà un simili à quellu chì pudemu vede Galaxy Tab 4, ma cù cambiamenti minori. GALAXY A Tab S offre una copertina posteriore perforata, simile à quella nantu à u Galaxy S5. Duvemu ancu aspittà assai bordi più sottili, chì farà u dispusitivu più còmode di mantene in e mani cà i mudelli precedenti. E fonti anu ancu revelatu chì Samsung preparanu novi coperchi flip chì si attaccanu à u dispusitivu utilizendu dui connettori nantu à a copertina posteriore. Samsung GALAXY Ancu se a Tab S hè in vendita per un prezzu micca specificatu, serà dispunibule in culori tradiziunali, Shimmer White è Titanium Grey. È infine, ci hè ancu infurmazione nantu à u hardware, chì indica chì questi sò veramente apparecchi high-end.

Specificazioni tecniche:

  • CPU: Exynos 5 Octa (5420) - 4 × 1.9 GHz Cortex-A15 è 4 × 1.3 GHz Cortex-A7
  • Chip graficu: ARM Mali-T628 cù una freccia di 533 MHz
  • RAM: 3 GB LPDDR3e
  • Camera posteriore: 8-megapixel cù supportu video Full HD
  • Camera frontale: 2.1-megapixel cù supportu video Full HD
  • WiFi: 802.11a / b / g / n / ac
  • Bluetooth: 4.0 LE
  • sensor IR: 

galaxy-tab-4-10.1

* Fonte: SamMobile

U più lettu d'oghje

.