Chiudi annunziu

Praga, u 12 di maghju di u 2014 - Samsung Electronics Co., Ltd hà lanciatu in u mondu una piattaforma di sicurezza mejorata chjamata KNOX 2.0. Cusì furnisce un supportu ancu più grande à u dipartimentu IT in l'implementazione è a gestione di a strategia Bring Your Own Device (BYOD) di a cumpagnia. A piattaforma Samsung KNOX ùn hè più solu un pruduttu unicu, ma una larga cartera di servizii chì risponde megliu à i bisogni di mobilità di l'affari in rapida evoluzione di i clienti. A versione originale lanciata in u 2013 cum'è Samsung KNOX (Plataforma di Sicurezza Chiave è Contenitore di Applicazioni) hè avà rebranded cum'è U spaziu di travagliu KNOX. L'ultima versione di KNOX 2.0 include dunque: KNOX Workspace, EMM, Marketplace è Customization.

KNOX Workspace hè attualmente dispunibule per l'ultimu smartphone Samsung GALAXY S5. I gestori di l'IT ponu attivà per un usu dopu. KNOX 2.0 serà ancu dispunibule nantu à altri dispositi Samsung GALAXY attraversu un aghjurnamentu di u sistema operatore in i prossimi mesi. I MDM chì utilizanu prima KNOX 1.0 sò cumplettamente cumpatibili cù KNOX 2.0. L'utilizatori di KNOX 1.0 saranu automaticamente aghjurnati à KNOX 2.0 dopu l'aghjurnamentu di u SO.

"Da settembre di u 2013, quandu KNOX era prima dispunibule cummerciale nantu à u mercatu, parechje cumpagnie l'anu implementatu. In u risultatu di sta adopzione rapida, avemu adattatu a piattaforma KNOX à i bisogni sempre in evoluzione di i clienti per cumpiendu u nostru impegnu per prutege è risponde à e future sfidi di mobilità è di sicurezza di l'impresa ". hà dettu JK Shin, presidente, CEO è capu di IT & Mobile Communications, Samsung Electronics.

Funzioni novi è migliorate di a piattaforma KNOX 2.0 includenu:

  • Securità superiore: U sviluppu di KNOX Workspace hà u scopu di diventà a piattaforma più sicura per Android. Offre una quantità di miglioramenti di sicurità chjave per prutegge megliu l'integrità generale di u dispusitivu da u kernel à l'applicazioni. Queste funzioni rinfurzate includenu a gestione sicura di certificati TrustZone, KNOX Key Store, prutezzione in tempu reale per assicurà l'integrità di u sistema, prutezzione ODE TrustZone, autentificazione biometrica bidirezionale è miglioramenti à u quadru generale KNOX.
  • Esperienza d'utilizatore mejorata: KNOX Workspace furnisce una sperienza d'utilizatore avanzata cù novi funzioni di container. Hè cusì assicura un accostu più flexible per l'amministrazione cummerciale.
    • Récipient KNOX furnisce l'utilizatori cù funzioni avanzate cum'è supportu per tutti Android app da Google Play Store. Questu significa chì ùn ci hè micca bisognu di u prucessu di "wrapping" di applicazioni di terzu.
    • Supportu per i cuntenituri di terzu partitu furnisce un megliu cuntrollu di pulitica in paragone
      cù Native SE per Android. Permette à l'utilizatore o u manager IT di sceglie u so cuntainer preferitu.
    • funzione Spilt-Billing permette di calculà e fatture separatamente per l'applicazioni per l'usu persunale è separatamente per i bisogni di u travagliu, è cusì carica a cumpagnia per l'applicazioni per l'usu cummerciale o prufessiunale.
    • Universal MDM Client (UMC) è Samsung Enterprise Gateway (SEG) facenu u prucessu di registrazione di l'utilizatori più faciule - u prufilu d'utilizatore hè preregistratu à SEG via servitori MDM.
  • L'espansione di l'ecosistema: In più di e funzioni basiche di KNOX 2.0 chì sò incluse in KNOX Workspace, l'utilizatori goderanu ancu l'accessu à dui novi servizii di nuvola chjamati KNOX EMM è KNOX Marketplace, è à u serviziu di persunalizazione KNOX. Questi servizii allarganu a basa di clienti KNOX 2.0 per include e piccule è medie imprese.
    • KNOX EMM furnisce un vastu settore di pulitiche IT per a gestione di i dispositi mobili
      è gestione di l'identità è l'accessu basatu in nuvola (SSO + servizii di annuariu).
    • Mercatu KNOX hè una tenda per e piccule è medie imprese, induve ponu truvà è cumprà
      è aduprate KNOX è l'applicazioni cloud di l'impresa in un ambiente unificatu.
    • persunalizazione KNOX offre un modu unicu per creà soluzioni B2B persunalizati cù hardware seriale. Questu hè perchè furnisce integratori di sistema (SI) cù SDK o Binary.

U più lettu d'oghje

.