Chiudi annunziu

Samsung Galaxy S5 Prime@evleaks hè stata di novu è hè statu un periodu assai fruttu quandu si tratta di nutizie da u mondu di Samsung. Duranti l'ultimi ghjorni, hà revelatu assai infurmazioni nantu à i novi dispositi, frà altre cose, hà cunfirmatu u nome. Galaxy Mega 2 è hà revelatu chì a cumpagnia travaglia nantu à una nova Galaxy Nota cù a designazione di mudellu SM-N910 per u mercatu americanu. Ùn hà micca revelatu chì tipu di dispusitivu hè, ma datu u prossimu lanciu di VoLTE in i Stati Uniti, pò esse una versione speciale di a Nota 3 cù supportu VoLTE.

Ma avà Samsung hà revelatu un pocu di più infurmazione nantu à i dispositi futuri previsti. Ùn solu ùn hà revelatu i designazioni di mudelli, ma hà ancu revelatu i culori di i mudelli individuali. Hè ghjustu à u principiu Samsung Galaxy S5 Prime. Malgradu u fattu chì Samsung hà prublemi cù a produzzione di display, u dispusitivu serà ancu destinatu à u nostru mercatu. In Europa, u mudellu SM-G901 deve esse vindutu, chì serà dispunibule in quattru culori, in quale l'edizione standard di u telefunu hè vindutu. Si deve esse blu, neru, biancu è oru. U mudellu per u mercatu asiaticu serà ancu dispunibule in un quintu culore, rosa.

U sicondu dispusitivu hè Samsung Galaxy mega 2. U dispusitivu serà dispunibule in praticamenti in u mondu sanu, ma finu à avà u leaker hà solu riesciutu à ottene designazioni di mudelli per i mercati americani è cinesi. Hanu una cosa fundamentale in cumunu, tutti cumincianu cù a designazione SM-G750. Sicondu l'infurmazioni finu à avà, u telefunu serà dispunibule cum'è 6-inch, facendu più chjucu cà a generazione attuale. A diversità di u restu di i mudelli in a serie Galaxy S5 / Galaxy K, novu Galaxy U Mega serà dispunibule solu in trè culori più classici. @evleaks ammenta chì u SM-G750 serà dispunibule in marrone, neru è biancu.

Interessante cumu @evleaks si riferisce à u novu mudellu robustu Galaxy S5. Ancu s'è e fughe precedenti parlavanu di ellu cum'è Fr Galaxy S5 Attivu, ma ùn hè micca escluditu chì serà chjamatu Galaxy S5 Sport. Hè suppostu esse una versione chì serà più durable cumparatu cù l'edizione standard, è ancu s'ellu ùn hè micca sanu sanu chì tipu di certificatu avarà, hè speculatu da una banda nantu à l'usu di IP58 è da l'altra banda. l'usu di militari MIL-STD-810G. Questu averebbe assicuratu chì u telefunu durà in literalmente cundizioni di cumbattimentu. Ebbè, avemu da aspittà per qualchì tempu per vede quantu durerà u S5 Active serà. Invece, pudemu avà descriverà in più dettagliu in quali versioni apparirà. @evleaks hà ottenutu infurmazioni nantu à i mudelli per i trasportatori americani. In particulare, seranu i mudelli SM-G860 è SM-G870, chì avarà u stessu hardware, ma avarà un disignu pocu sfarente è culori assai diffirenti. U SM-G860 serà dispunibule in blu è neru. L'SM-G870 serà dispunibule in Verde Scuru, Blu Verdi, Rossu Rubinu è Argentu Titanium.

galaxy s5 attivu

* Fonte: evleaks

U più lettu d'oghje

.